۱۰:۰۳ - جمعه ۰۸ تیر ۱۳۹۷

رزمنده و راوی دفاع مقدس:

تجزیه ایران برای دفاع از اسراییل هدف اصلی دشمن/ دشمن فرهنگ عاشورایی را نشانه گرفته است

راوی دفاع مقدس، انهدام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران برای دفاع از اسراییل را ‏هدف اصلی داعش دانست و اظهار کرد: حتی اگر ایران اسراییل را هم به رسمیت بشناسد باز هم تحریم ها برداشته نمی شود، دشمن فرهنگ عاشورایی را نشانه گرفته است.

به گزارش شاهین پرس؛ حاج عبدالمحمود محمودی، شب گذشته در یادواره شهدای شهرک گلدیس شاهین شهر، با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب و شهید بهشتی در ششم و هفتم تیرماه سال 1360، اظهار کرد: دشمن قصد داشت با ترور شخصیت های انقلابی روند پیشرفت انقلاب را کند کند، اما تا امروز هنور موفق نشده است و بنا بر فرموده رهبر انقلاب به حول و قوه الهی استخوان های همین ترامپ هم خواهد پوسید درحالی که انقلاب اسلامی همچنان محکم به کار خود ادامه می دهد.

راوی دفاع مقدس، با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله بیکار ننشست و به دنبال راه حل جدید بود، افزود: پس از شکست دشمنان در جنگ تحمیلی، آمریکا بر روی تبلیغ وهابیت به صورت گسترده و در طول بیست سال در نقاط مختلف جهان و از جمله در داخل ایران کار کرد و بعد از تست آن با طالبان در افغانستان، داعش را برای مبارزه با انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

وی انهدام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران برای دفاع از اسراییل را دو هدف عمده داعش در بدو پیدایش دانست و تصریح کرد: داعش در واقع سپر داعش بود و سوریه و عراق بهانه بود، داعش می خواست مأموریت نا تمام صدام را انجام دهد.

محمودی، با اشاره به تبلیغات دشمنان انقلاب در ماهواره و فضای مجازی برای روی کار آوردن برخی افراد در داخل ایران، گفت: مشاهده می کردیم که بیگانگان از افرادی در انتخابات ایران حمایت می کردند و می گفتند که اگر این ها قدرت را در دست بگیرند سایه جنگ از ایران برداشته می شود و وضعیت اقتصادی بهبود می یابد، اما امروز به همه ثابت شد که عکس این ادعا اتفاق افتاد.

جانباز مدافع حرم، فرهنگ عاشورایی مدافعان حرم را به عنوان دلیل اصلی حضور جوانان انقلابی در سوریه و عراق عنوان کرد و افزود: برخی می خواهند با یاوه گویی و نادانی مدافعان حرم را مدافعان بشار اسد معرفی کنند، اما باید بدانند که هدف اصلی داعش ایران بود.

وی با بیان اینکه یک تفکر غربزده در ایران جای شیطان بزرگ را با کدخدا عوض کردند، ابراز کرد: نقطه آغاز انحراف این تفکر همین بود که آمریکا که امام خمینی(ره) بارها آن را شیطان بزرگ نامیده بود را کدخدای دهکده جهانی دانستند و بنا داشتند تا حتی مشکل آب خوردن کشور را هم با مذاکره با آمریکا حل کنند.

محمودی، با تأکید بر عدم مشکل آمریکا با انرژی هسته ای ایران، بیان کرد: دیدیم که کدخدا برجام را پاره کرد، امروز هم عده ای به دنبال امضای برجام های دو و سه و نابود کردن صنعت موشکی و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی هستند، نقشه دشمن این است که این برجام ها تا شماره هفت که به رسمیت شناختن اسراییل است ادامه داشته باشد و مطمئن باشید که بعد از برجام هفت هم تحریم ها برداشته نخواهد شد.

راوی دفاع مقدس، هدف اصلی صهیونیست ها را گرفتن فرهنگ عاشورایی از ملت و جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: مراقب باشیم تا آدرس غلط به ما ندهند و هوشیارانه هدف اصلی دشمن را بدانیم تا فریب نخوریم، تا زمانی که فرهنگ عاشورایی داریم هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند بر ما غلبه کند.

یادواره شهدای شهرک گلدیس شاهین شهر، با حضور نماینده شهرستان و جمعی از سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس و اهالی شهرک در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس برگزار شد که هشت سال جنگ تحمیلی از آغاز تا پس از آن توسط سردار نصر، سید علی موسوی معروف به سید بلبلی و حاج عبدالمحمود محمودی روایت شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.