۰۷:۲۷ - یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

منبع درآمد زندگی رهبر انقلاب از کجا تامین می شود؟

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی تاکید کرد: خبرگان در سال ۶۸ هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است تا نقش، ولی فقیه را تضعیف کنند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان عضو ارشد دفتر امام (ره) و رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی که مشروح آن متعاقبا منتشر می‌شود، به بیان نکات جالبی از زندگی حضرت امام و مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: چند سال پیش درجایی سخنرانی داشتم و وجوه اشتراک امام و مقام معظم رهبری را مطرح می‌کردم، فردی یادداشتی به من داد که مقام معظم رهبری چقدر حقوق می‌گیرند، من شب بعد به شرح این مساله پرداختم که من در متن کل امور مالی امام (ره) و دفتر امام بوده‌ام و شاهدم که ریالی از وجوهات شرعی و بیت‌المال استفاده نکرده و تماماً از نذورات و هدایایی که به آن‌ها می‌رسد استفاده می‌کنند.

*منبع درآمد زندگی مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: بنده در آن جلسه جزئیات این موضوع را توضیح دادم؛ مؤمنین و حتی افراد مستضعف برای آقا نذر می‌کنند و ایشان آنچه به‌عنوان هدیه و نذر برای خودشان باشد، دریافت می‌کنند و زندگی‌شان نیز از همین طریق می‌گذرد.

عضو ارشد دفتر امام (ره) افزود: بنده نزدیک ۲۵ سال در بنیاد شهید بودم و گواهی می‌دهم که هیچ‌کسی در نظام جمهوری اسلامی به‌اندازه مقام معظم رهبری با خانواده شهدا انس نداشت و به‌اندازه ایشان به آن‌ها سرکشی نمی‌کرد چه با حضور در منازل آن‌ها و چه در قالب دیدار‌های جمعی، فقط از مجموع ملاقات‌های رهبر انقلاب با خانواده شهدای مسیحی و ارمنی یک کتاب درآمده است.

*هیچ‌وقت رمز و راز شیوه انتخاب خانواده شهدا برای ما روشن نشد

وی درباره نحوه انتخاب خانواده شهدا برای دیدار با رهبری گفت: در بنیاد شهید هیچ‌وقت رمز و راز این دیدار‌ها و شیوه انتخاب آن‌ها برای ما روشن نشد تا آخر متوجه نشدیم که خانواده شهدا برای این دیدار‌های خصوصی با رهبر انقلاب چگونه انتخاب می‌شوند و این‌گونه نبود که مثلاً خانواده‌های خاصی را برای ملاقات دعوت شوند لذا خانواده‌هایی با ویژگی‌ها و اقشار مختلف در این ملاقات‌ها حضور می‌یافتند.

*خبرگان هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای نداشت

حجت‌الاسلام رحیمیان درباره اهداف انتشار فیلمی تقطیع شده از انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان جانشین حضرت امام (ره) در جلسه خبرگان سال ۶۸ تصریح کرد: هیچ شبهه‌ای برای خبرگان در انتخابشان وجود نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است چراکه آن‌ها می‌خواهند از هر فرصتی و به هر بهانه‌ای متمسک شوند تا جایگاه و نقش، ولی فقیه را تضعیف کنند.

عضو ارشد دفتر امام (ره) تاکید کرد: این مسئله بسیار روشن است «الغریق یتشبث بکل حشیش»، کسانی که خود را در برابر اقیانوس بیکران عظمت اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه می‌بینند سعی می‌کنند برای ضربه زدن به هر دسیسه و پرکاهی متوسل شوند تا علیه آن القای شبهه کنند، اما این مسئله بسیار روشن و بدیهی است که خبرگان با قاطعیت و قانونمند انتخاب خود را در ۱۴ خرداد ۶۸ انجام داد.

*هیچ‌کس به‌اندازه امام از دنیا فرار نکرد و دنیا به هیچ‌کس به‌اندازه ایشان رو نیاورد

وی افزود: من هر وقت بخواهم به‌طور خلاصه امام را معرفی کنم می‌گویم از میان بزرگانی که می‌شناسیم هیچ‌کس به‌اندازه امام از دنیا فرار نکرد و دنیا به هیچ‌کس به‌اندازه ایشان رو نیاورد، هیچ‌کسی مانند امام از مرجعیت فرار نکرد و کسی هم مانند ایشان به بالاترین مقام مرجعیت نرسید، هیچ‌کسی مانند امام از شهرت فرار نکرد و هیچ‌کسی هم مانند امام به شهرت نرسید،

*نفوذ در زمان امام هم وجود داشت/ از پاریس تا هواپیما دور امام را گرفته بودند

حجت‌الاسلام رحیمیان درباره جریان نفوذ اظهار داشت: منافقین نفوذ می‌کنند و از درون ضربه می‌زنند و سوار موج می‌شوند و تلاش می‌کنند تا مسیر را عوض کنند. در زمان حضرت امام نیز این مسئله وجود داشت؛ برخی از همین افراد منافق در پاریس دور امام را گرفته بودند و در هواپیما با امام (ره) به ایران آمدند و برخی از آن‌ها مانند بنی‌صدر و قطب‌زاده حتی به نجف رفت‌وآمد داشتند.

*امام نوک نهضت آزادی‌ها را قیچی کردند

عضو ارشد دفتر امام تصریح کرد: امام (ره) حواسشان جمع بود، لذا در یک موردی که ابراهیم یزدی به‌عنوان سخنگوی امام مصاحبه‌ای کرد، حضرت امام اعلام کردند که من سخنگو و نماینده ندارم و نوک آن‌ها را قیچی کرد.

وی تاکید کرد: نهضت آزادی و جریان ملی‌گرا‌ها هم در این زمینه قابل‌طرح است؛ امام (ره) در نامه سال ۶۶ به وزیر وقت کشور و در منشور روحانیت هم در اسفند سال ۶۷ به‌طور روشن و صریح نقش مخرب نهضت آزادی را ترسیم کردند.

*نامه امام به منتظری بیانگر نقش نفوذی روی ایشان است

حجت‌الاسلام رحیمیان یادآور شد: نامه امام به آقای منتظری بیانگر نقش نفوذی این جریان روی ایشان و تأکید بر قطع رابطه آقای منتظری با آن‌ها شاهد و نمونه دیگری از مصادیق نقش نفوذی آن‌هاست. این افراد توانستند در متن نظام نفوذ پیدا کنند و ضربه زیادی به کشور بزنند لذا امام ناچار شدند در نامه به وزیر وقت کشور و در منشور روحانیت با قاطعیت وضعیت آن‌ها را روشن کنند.

*با پرچم امام برای انهدام و تحریف خط امام آمده‌اند

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی اظهار داشت: اگر زمانی کسانی بخواهند با خط امام مبارزه کنند نمی‌توانند با آرم ضد خط امام بیایند بلکه با ادعای خط امام و پرچم خط امام ورود پیدا می‌کنند تا امام و خط امام را تحریف، تخریب و منهدم کنند.

وی همچنین با اشاره به قرابت حواریون سید احمد خمینی با جریان منتظری و نهضت آزادی گفت: خیلی عجیب است و من واقعاً نتوانسته‌ام هنوز یک توجیه برای این قضیه پیدا کنم که چطور می‌شود کسانی که یک‌زمانی خودشان را جزو حواریون حاج احمد معرفی می‌کردند، رنج‌نامه حاج احمد آقا را چاپ و منتشر کنند البته برخی از این افراد در حال حاضر نیز در همان خاک‌ریز و سنگر پیرامونی دفتر و بیت امام جا خوش کرده‌اند و از حواریون فرزندان حاج احمد آقا تلقی می‌شوند چطور می‌شود امروز دلباخته و مدافع آقای منتظری باشند.

*برخی از اول هم در اعتقاد به امام صادق نبودند

«چطور می‌شود همان‌هایی که در آن زمان به‌حسب ظاهر به پیروی از امام پیشتاز تقابل با نهضت آزادی و جبهه ملی بودند و امروز همچنان مدعی خط امام و قرابت خاندان امام هستند و گویی خود را وارث انحصاری خطه جماران می‌پندارند امروز در محافل و پیام‌هایشان و… به‌طور اغراق‌آمیز نسبت به جریان به‌اصطلاح نهضت آزادی عرض ارادت می‌کنند و حتی آقایان جماران نشین پای درس تفسیر عضو برجسته نهضت آزادی زانو می‌زنند.»

* بگویند آیا نهضت آزادی عوض‌شده و اصول خط امام را پذیرفته است؟

حجت‌الاسلام رحیمیان ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: من می‌خواهم بپرسم آیا نهضت آزادی عوض‌شده و انقلابی شده است و اصول خط امام را پذیرفته است و به ولایت‌فقیه اعتقاد پیداکرده است؟! آن‌ها آن زمان معتقد به جدایی دین از سیاست بودند آیا از این نگاه خود برگشته‌اند؟ یا شما عوض‌شده‌اید یا اینکه از ابتدا نیز در اعتقاد به امام صادق نبوده‌اید.

* اصلاح‌طلبان چطور توجیه می‌کنند هم پیرو خط امام هستند هم طرفدار نهضت آزادی!

وی خاطرنشان کرد: تمجید‌هایی که در سایت جماران از آقای یزدی بعد از فوت او داشتند و مطلبی که آقای خاتمی در تکریم و تجلیل از یزدی نوشت جای تعجب دارد و آن‌ها چطور می‌خواهند توجیه کنند که هم پیرو خط امام هستند و هم طرفدار نهضت آزادی!

* چطور یک مسلمان می‌تواند با عاشورای ۸۸ مرزبندی نداشته باشد

عضو ارشد دفتر امام (ره) با اشاره به لزوم مرزبندی سیاسی در همه برهه‌ها تاکید کرد: چطور می‌توان تصور کرد یک مسلمان با کسانی که در عاشورای ۸۸ مرتکب آن جنایت‌ها شدند، مرزبندی نکند و فردی آن‌چنان دگرگون شود که چنین افرادی را مردان خداجو بنامد، آیا این همان موسوی زمان امام بود؟ اما چگونه به اینجا کشیده شد؟

*احمدآقا در پایان عمرشان در یک حالت‌های معنوی و دوری از همه‌چیز قرارگرفته بود

وی با اشاره به استمرار تخریب حاج احمد خمینی از سوی بیت منتظری و ادعای تلاش ایشان برای رهبر شدن گفت: اولاً سید احمد آقا اصلاً حوصله چنین مسائلی همچون بحث رهبری را نداشت، ثانیاً در اواخر عمرشان به بیابان زده بود و در یک حالت‌های معنوی و دوری از همه‌چیز قرارگرفته بود.

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: عجیب است همین افرادی که احمد آقا را تخریب می‌کنند در جلساتی با نزدیکان امام هم‌نشین و با آن‌ها دوستی دارند و آن‌ها که می‌دانند احمد آقا در چه فضایی بود و چه اعتقاد راسخی به مقام معظم رهبری داشت باید از امام و حاج احمد آقا دفاع کنند و جواب این شبهات را بدهند.

*سیاست خارجی ما در شرایط حاضر منطبق با اصول خط امام نیست

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی همچنین معتقد است: سیاست خارجی ما در شرایط حاضر منطبق با اصول خط امام و همچنین مقام معظم رهبری نیست و بار دیگر فرجام این برجام درستی و استحکام خط امام و دیدگاه مستدل مقام معظم رهبری را در قبال آمریکا ثابت کرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.