۲۰:۲۰ - دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد:

حاجی دلیگانی به‌ عنوان منظم‌ترین و فعال ترین نماینده مجلس انتخاب شد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار را، به‌ عنوان منظم‌ترین نماینده با بیشترین مشارکت‌ در سه‌ماهه سوم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با ارسال دو نامه جداگانه، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار را در مجلس شورای اسلامی، به عنوان منظم‌ترین نماینده با بیشترین مشارکت در جلسات علنی و کمیسیون‌های متبوع در سه‌ماهه سوم معرفی و مراتب قدردانی هیئت رئیسه را اعلام کرد.

براساس سامانه صحن مجلس، حاجی دلیگانی در بین 10 نماینده برتر سه‌ماهه سوم سال جاری، رتبه نخست شرکت در جلسه‌های قانون‌گذاری و به لحاظ نظم حضور، رتبه سوم را کسب کرد.

هیأت رئیسه مجلس، نامه‌های ارسالی 10 نماینده برتر را به‌صورت خصوصی به نمایندگان برگزیده ارسال کرده است، پیش‌تر نمایندگانی که هر سه ماه یک‌بار انتخاب و در صحن مجلس معرفی می‌شدند که پس از تذکر برخی از نمایندگان، مقرر شد برترین نمایندگان مجلس فقط با ارسال نامه قدردانی شود.

متن نامه احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به حاجی‌دلیگانی به عنوان منظم‌ترین نماینده شرکت‌کننده در جلسات علنی و کمیسیون‌های متبوع  در سه‌ماهه سوم به این شرح است: «برابر سامانه حضور و غیاب، جنابعالی طی سه‌ماهه سوم اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی، جزو نمایندگانی بوده‌اید که منظم‌ترین حضور را در جلسات علنی کمیسیون‌های متبوع داشته‌اید، بدین‌وسیله مراتب سپاس و قدردانی هیأت رئیسه مجلس را به خاطر نظم و تعهد در خور تحسین آن برادر ارجمند تقدیم می‌دارد.»

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.