۲۱:۱۵ - پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

ملت ایران هرگز ارزش ها را زیر پا نمی گذارد/ مسئولان خود را نوکر مردم بدانند

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، با اشاره به طمع استکبار برای سوء استفاده از مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مردم ایران همواره نشان داده که هرگز دین را وارد معامله با چیزهای دیگر نمی کند و ارزش ها را زیر پا نمی گذارد.‏

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام علی شیرازی، عصر امروز در مراسم خروش انقلابی مردم شاهین شهر در محکومیت فتنه آمریکایی و اقدامات اغتشاشگران، گفت: 40 سال دشمنی استکبار و آمریکا با ملت ایران نتوانست ملت را در مسیر تداوم انقلاب سست نماید.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، تقوای الهی را عامل این بصیرت مردم دانست و افزود: دشمن با جنگ های نظامی و فرهنگی و اقتصادی نتوانست ملت ایران را از آرمان های انقلاب اسلامی منحرف کند و سنگشان به هدف نخورد، اخیراٌ هم دشمن احساس کرد که می تواند از طریق مشکلات معیشتی مردم وارد شود، اما باز هم شکست خورد.

وی با اشاره به تحریم ها و اعمال فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان از صدر پیروزی انقلاب تا کنون، اظهار کرد: ملت ایران با بصیرت راه خود را از ضدانقلاب جدا می کند و می فهمد که استکبار هرگز دلسوز مردم ایران نیست، آمریکایی ها در حوادث اخیر می خواستند با دستکش مخملین دست چدنی خود را از مردم ایران مخفی کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه،‏ با بیان اینکه مردم به رهبری نظام و مسئولان کشور اعتقاد دارند، ابراز کرد: کشور متعلق به مردم است و ملت با رأی خود مسئولان را انتخاب می کنند، البته مشکلاتی وجود دارد که مسئولان باید این ها را حل کنند.

حجت الاسلام شیرازی با تأکید بر لزوم دلسوزی بیشتر مسئولان نسبت به مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، تصریح کرد: مسئولان کشور باید خود را نوکر مردم بدانند، امام خمینی(ره) خود را خادم ملت می دانست و رهبر معظم انقلاب هم همین طور هستند.

وی با اشاره به بحران های مختلف در زمان های گونا گون و عبور کشور از آن ها با حضور پرشور مردم انقلابی، تصریح کرد: دشمنان نمی توانند از مشکلات کشور سوء استفاده کنند، مردم ایران هرگز دین را وارد معامله با چیزهای دیگر نمی کند و ارزش ها را زیر پا نمی گذارد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه‏ اظهار کرد: مردم ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانند و اسراییل و سران انگلیس را دشمن خود می دانند، این مستکبران حق ندارند برای ما تصمیم بگیرند و امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگوی موفق برای همه ملت های مسلمان و آزادی خواه قرار گرفته است و ایمان و بصیرت و شهادت طلبی مردم ایران در دنیا مثال زدنی است.

حجت الاسلام شیرازی اظهار کرد: امروز همه نیروهای نظامی و انتظامی حاضرند هستی خود را پای ملت ایران بگذارند، ما از مرگ نمی هراسیم و تا آخرین قطره خود پای ارزش ها ایستاده ایم و ملت و مسئولان در کنار یکدیگر هستند و انتقام خون شهدای مدافع حرم را از دشمن خواهیم گرفت.

وی با اشاره به یک صحنه از جنگ در سوریه و رویارویی ایران و آمریکا با وجود تجهیزات فراوان آمریکایی ها، گفت: آمریکایی ها جرآت نکردند حتی یک نفر از ایرانی ها را هدف قرار دهند و این به دلیل وحشت آن ها از ملت ایران است، آن وقت عده ای که حتی از نوکران آمریکا هم بسیار در سطح پایین تری هستنند، می خواستند در چند روز اخیر علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.