۰۸:۵۳ - سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶

اخبار صحن علنی شورای شهر شاهین شهر:

بررسی شش لایحه شهرداری در بیست و یکمین جلسه شورای شاهین شهر

رئیس شورای شهر شاهین شهر گفت: بیست و یکمین جلسه شورای شهر شاهین شهر به بررسی شش لایحه ارسالی شهرداری شاهین شهر اختصاص داشت.

رئیس شورای شهر شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، از برگزاری بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر شاهین شهر خبر داد و گفت: بیست و یکمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای شهر شاهین شهر، عصر روز شنبه 18 آذرماه با حضور رسمی کلیه اعضاء شورا برگزار شد.

مهرداد مختاری افزود: در این جلسه برای بررسی لوایح ارسالی شهرداری به شورا، جعفری سرپرست معاون فنی و عمرانی شهرداری، کیانی رئیس اداره مالی و حسابداری شهرداری، سجادی مسئول واحد درآمد و نصیری مسئول واحد املاک نیز حضور داشتند.

وی بررسی مفاد واگذاری غرفه شرکت مسافربری درون استانی، مجوز ترک تشریفات شرکت پیشتازان صنعت پولاد، واگذاری غرفه شرکت حمل و نقل سواری برون شهری، واگذاری پایانه مسافربری، افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت و جابه جایی ردیف اعتباری جهت روکش آسفالت برخی معابر شهری را به عنوان لوایح ارسالی شهرداری به شورا نام برد که در این جلسه مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گرفت و به تصویب اعضاء رسید.

رئیس شورای شهر شاهین شهر، خاطرنشا کرد: اعضاء هفت نفره شورای شهر شاهین شهر با تاکید بر پیگیری و اجرای صحیح لوایح مصوب شده به اجماع رسیدند که متن کامل مصوبات این جلسه پس از تائید در کمسیون تطبیق فرمانداری شهرستان، منتشر خواهد شد.

جلسات علنی شورای شهر شاهین شهر در پنجمین دوره خود نیز در حالی برگزار می شود که با وجود قول مساعد مسئولان، خبرنگاران همانند دوره های قبل اجازه حضور در صحن علنی شورا را ندارند که رئیس شورای شهر نبود زیرساخت مناسب برای حضور خبرنگاران را علت این موضوع عنوان کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.