۰۴:۳۴ - جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

در آخرین روز از هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از303 طرح کشاورزی و هشت طرح برق منطقه ای در شاهین شهر/ تصاویر

عصر پنجشنبه با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی علاوه بر ۳۰۳ طرح کشاورزی هشت پروژه برق منطقه ای استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شاهین پرس، همزمان با آخرین روز هفته دولت و با حضور مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی عصر پنجشنبه، ۳۰۳ طرح کشاورزی با اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سیستم‌های آبیاری نوین در مزرعه ۲۵۰ هکتاری شرکت مکانیزه اصفهان کشت که با فعالیت بخش خصوصی به بهره برداری رسید از جمله این طرح ها بود که به منظور اجرای طرح سیستم های آبیاری تحت فشار، شرکت مکانیزه اصفهان کشت حدود دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی کمک های فنی وزارت جهاد کشاورزی هزینه شده است.

در این بین ۱۵۴ طرح مربوط به امور فنی مهندسی و آب و خاک، ۴۷ طرح مرتبط با تولیدات دام، طیور و آبزیان، ۵۰ پروژه در صنایع گیاهی، ۳ طرح در صنایع کشاورزی، ۴۸ طرح در امور عشایر و یک طرح در سایر موضوعات اجرا شده است.

همچنین در مراسمی مشابهه با حضور وزیر اقتصاد و دارائی و استاندار اصفهان هشت پروژه برق منطقه ای استان با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال در نیروگاه شهید محمد منتظری افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.