۱۱:۰۰ - یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار:

مدارک لازم از اقدامات جاسوسی دیپلمات ها در دست داریم/ انفعال دولت ناشی از خوش بینی دستگاه دیپلماسی کشور است

حاجی نماینده شاهین شهر و میمه گفت:هر چند برخی حضور آزادانه دیپلمات ها که به نوعی دیده بانی برای داعش و اقدام علیه منافع ملی ما انجام می دادند را تکذیب کردند اما اسناد و مدارک لازم اعم از فیلم و غیره که به روشنی بیانگر جاسوسی این افراد است در دست داریم.

به گزارش شاهین پرس؛ با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی کشورهای معاند و بدخواهی هستیم که انقلاب اسلامی را سد راه زیاده خواهی های خود می دانند و به همین دلیل در عمر 37 ساله انقلاب اسلامی از هرگونه تلاشی برای نفوذ و ضربه زدن به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده اند. و شاهد این مدعا نیز بیش از 17 هزار قربانی ترور های ناجوانمردانه از مسئولان ارشد نظام تا اقشار مختلف مردم کشور و هشت سال جنگ تحمیلی و انواع تحریم  و دیگر اقداماتی که بر علیه جمهوری اسلامی انجام شده است.

در روزهای اخیر شاهد آخرین تلاش و اقدامات این کشورها در قالب حضور دو رایزن فرهنگی از سفارت فرانسه و کاردار دولت خبیث انگلیس در مناطق مرزی و امنیتی غرب کشور بودیم که از پادگان ها و استحکامات نظامی سپاه و ارتش مستقر در منطقه در حال تهیه فیلم و عکس بوده اند که این اقدامات هیچ دلیل دیگری غیر جاسوسی و به نوعی دیده بانی برای داعش نمی تواند داشته باشد.

در مقابل متاسفانه از دستگاه دیپلماسی کشور هیچ گونه اقدام قابل توجهی مشاهده نشد که با توجه به وجود گروه های تروریستی پیرامون کشورمان از جمله مناطق غرب و شمال غرب که بطور کلی هدف اصلی و ماهیت آنها برای نفوذ و یا ایجاد ناامنی در ایران است که در این خصوص تدابیر امنیتی بیشتر از سوی مسئولان طلبیده می شود.

نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس؛ حضور دو دیپلمات فرانسوی و انگلیسی در مناطق حساس نظامی کشور را ضمن مغایر با امنیت ملی و مصالح کشور دانست و گفت: ما به اقدامات این افراد مشکوک هستیم چراکه این دو دیپلمات تنها به منظور بستر سازی برای ورود گروه های تروریستی از جمله داعش، و دیگر گروه هایی از جمله منافقین، پژاک، کوموله، دمکرات، سلطنت طلبها و امثالهم که اخیرا با داعش همنوا شده اند و کلکسیونی از گروه های تروریستی را در منطقه ایجاد کرده اند، است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد این افراد به نوعی برای چراغ سبز نشان دادن به گروه های تروریستی وارد منطقه شده اند خاطر نشان کرد: وزارت امور خارجه باید ابتدا برخورد لازم و متقابل با کشور فرانسه داشته باشد و سپس تدابیری بیاندیشد تا از تکرار چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به انفعال دستگاه دیپلماسی کشور بیان کرد: هر چند برخی حضور آزادانه این دیپلمات ها که به نوعی دیده بانی برای داعش و اقدام علیه منافع ملی ما انجام می دادند را تکذیب کردند اما اسناد و مدارک لازم اعم از فیلم و غیره به روشنی بیانگر این است که این افراد برای مقاصد و مسایل جاسوسی علیه منافع ملی کشور ما وارد منطقه شده اند، در دست داریم و این اسناد هرکجا لازم باشد ارائه خواهیم داد.

وی افزود: قطعا این موضوع توسط کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می شود و تعدادی از نمایندگان از جمله بنده از وزیر امور خارجه سئوال کرده ایم که باید پاسخگو باشند.

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار علت عدم توانایی تحلیل و اقدام به موقع دولتمردان بویزه مسئولان وزارت امورخارجه را یک حالت خوش بینانه و سهل انگارانه دانست که ناشی از عدم توجه به ضرورت آنچه که باید توجه بیشتر داشته باشند، است.

انتهای پیام

One Response to “مدارک لازم از اقدامات جاسوسی دیپلمات ها در دست داریم/ انفعال دولت ناشی از خوش بینی دستگاه دیپلماسی کشور است”

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.