۱۰:۰۶ - شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

درخواست قصاص؛ پایان عشق نافرجام شهرزاد

زن جوانی که به اتهام قتل نامزدش در زندان به سر می‌برد، در آخرین جلسه بازپرسی با اعتراف به این جنایت ناخواسته، با التماس از اولیای دم درخواست بخشش کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ زن جوان که شهرزاد نام دارد، روزهای پایانی فروردین امسال در جریان درگیری با نامزدش وی را با ضربه‌های چاقو در خانه خود در غرب تهران به قتل رساند و با دستور بازپرس ایلخانی در صحنه جنایت بازداشت شد. او پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه روانه زندان شد.

شهرزاد روز گذشته برای آخرین بازجویی به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. زن جوان به بازپرس پرونده گفت: نمی‌خواستم این قتل را انجام دهم و این ماجرا فقط یک حادثه بود. من با مقتول و خانواده‌اش دوست بودم و حتی با آنها رفت و آمد داشتم. آن شب نامزدم که قرار بود به خاطر اعتیادش از هم جدا شویم، به خانه‌ام آمد و با هم شام خوردیم. نیمه‌شب او دوباره به خانه بازگشت تا شیشه مصرف کند که با هم درگیر شدیم.

وی افزود: نامزدم چاقویی را که در جاکفشی گذاشته بود، برداشت و به سمت من آمد. می‌خواستم چاقو را بگیرم و از خانه بیرونش کنم که ناخواسته چاقو به گلویش اصابت کرد. امدادگران اورژانس آمدند، اما تلاش آنها بی‌فایده بود و نامزدم فوت کرد. لباس‌های خون‌آلود را داخل حمام و چاقو را هم کنار پنجره اتاق خواب گذاشتم. از مرگ او بشدت ناراحتم، حتی چند بار تلفنی از زندان با خانواده مقتول تماس گرفتم و به آنها تسلیت گفتم.

متهم به قتل تصریح کرد: من اشتباه کردم. این حادثه باعث شد زندگی و خانواده‌ام را از دست بدهم. با اطلاع از این‌که خانواده‌اش برایم درخواست قصاص کرده‌‌اند، بشدت شوکه شده و به‌هم ریخته‌ام. عاجزانه از والدین مقتول می‌خواهم به جوانی‌ام رحم کنند و مرا ببخشند. من هرگز قصد نداشتم جان پسرشان را بگیرم و آنها را داغدار کنم.

قاضی پرونده با ثبت آخرین گفته‌های متهم به قتل، او را با تجدید قرار قانونی روانه زندان کرد و بزودی پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و شهرزاد محاکمه می‌شود.

منبع:جام جم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.