۱۶:۳۳ - دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴

هک تلگرام صد در صد تضمینی ! + آموزش

با گسترش روزافزون دنیای مجازی، نسل جدیدی از اپلیکیشن‌ها پدیدار شدند که کانون توجه آن‌ها بر روی امنیت و رمزنگاری است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” اپلیکیشن چت تلگرام یکی از تازه واردهای حوزه اپلیکیشن‌ها است که خدمات ارتباطی غیرقابل شنود را ارائه می دهد و علاوه بر رمزنگاری و قابلیت چت مستقیم بدون دخالت هیچ سروری، سرعت تحویل پیام بالایی دارد.

تلگرام یک اپلیکیشن چت ساده است که از قابلیت‌های معمول مانند: شکلک‌ها، چت گروهی و یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی دیگر را داراست. در حال حاضر تلگرام بر خلاف دیگر اپلیکیشن‌های بزرگ در این حوزه، از ارتباط صوتی و تصویری پشتیبانی نمی‌کند.

حال یکی از مؤسسین آن ادعا کرده است به کسی که بتواند رمزنگاری تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد داد که این امر نشان دهنده اعتماد بالای مؤسسین به الگوریتم رمزنگاری آن برای محرمانه نگه داشتن مکالمات کاربران است. توسعه دهندگان تلگرام ادعا می‌کنند سرویس چت آن‌ها به دلیل ساختار غیر متمرکز و پخش بودن سرورها در سراسر جهان سریع‌ترین سرویس چت حاضر است.

حال عده ای سودجو در دنیای بی حد و مرز مجازی به خودشان اجازه می دهند با انتشار پیام هایی از طریق وایبر و یا تلگرام، سایت هایی را برای آموزش هک تلگرام معرفی کنند، وقتی به این سایت ها رفتیم می بینیم نرم افزاری ارزان قیمت برای هک کردن تلگرام به فروش گذاشته شده است و این درحالیست که تاکنون شخصی موفق به دریافت جایزه 200 هزاردلاری مسئولین تلگرام برای هک این پیام رسان نشده است.

3722468_339

این افراد سودجو با انتشار پیام هایی از قبیل کنترل فرزندان و یا زیر نظر گرفتن همسر، در تلاشند تا با تحریک احساسات مردم آن ها را ترغیب به تهیه این نرم افزار تقلبی کنند.

3722646_415

پیامی که در صفحات مجازی دست به دست می چرخد، به شرح زیر است:

به کسی شک دارید؟ حقایق را معلوم کنید

پس از هک شما قادر به مشاهده تمامی پیام های ارسال شده از شماره هک شده به تمامی موبایل های دیگر می باشید

پس از هک شما قادر به مشاهده تمامی مخاطبان (کانتکت ها) و دوستان شخص در تلگرام می باشید

پس از هک شما قادر به مشاهده تصویر و حتی شماره تماس اشخاص مورد نظرتان و تمامی مخاطبان می باشید

پس از هک شما قادر به مشاهده تمامی پیام های دریافت شده از اشخاص و مخاطبان دیگر می باشید و تمامی چت ها برای شما باز خواهد شد

نرم افزار هک تلگرام شامل آموزش تصویری قدم به قدم بوده و نیاز به داشتن هیچگونه تخصصی در هک، برنامه نویسی، نرم افزار و یا سخت افزار نیست، فقط کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید و پس از چند دقیقه توسط نرم افزار … هک شما کامل خواهد شد.

3722647_864

امیدواریم با این اطلاع رسانی گسترده و هوشمندانه؛ مردم در دام افراد سودجو قرار نگیرند، چراکه این برنامه علاوه بر اینکه جعلی و بلا استفاده است، باعث ایجاد شک و دودلی میان اعضای خانواده و به خطر انداختن بنیان آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.