۰۱:۰۹ - دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۲

با حضور استاندار اصفهان

افتتاح هتل 3 ستاره اطلس شاهین شهر

در هفته دولت ، هتل سه ستاره اطلس شاهین شهر با حضور استاندار و جمعی از مقامات استانی و محلی افتتاح شد .

   در هفته دولت ، هتل سه ستاره اطلس شاهین شهر با حضور استاندار و جمعی از مقامات استانی و محلی افتتاح شد .
به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادکتر علیرضا ذاکر اصفهانی در این مراسم با اشاره به برخی کمبودهای اجتماعی در سطح استان گفت : متأسفانه زیرساخت های لازم برای ایجاد شادی در مردم فراهم نیست و این در حالی است که ظرفیت های بالقوه و خوبی در این راستا وجود دارد .
وی گفت برخی به اشتباه شادی را با فساد اشتباه میگیرند و من بارها از شورای تأمین و سایر دستگاهها خواسته ام که شادی مطلوب را تبیین و برای مردم تشریح نمایند .

استاندار آنگاه به عملکرد دستگاههای اجرایی در سایر موارد توسعه استان اشاره کرد و افزود : در صنعت گردشگری و جذب توریست به درجات خوبی رسیده ایم که باید این روند ادامه یابد .
وی همچنین از شاهین شهر بعنوان یک شهر تمام عیار فرهنگی نام برد که مدیران آن توانسته اند در تجمیع امکانات متناسب فرهنگ شهر بکوشند و به آن هویتی مطلوب بدهند .

پیش از سخنان استاندار ، مصطفی هادیزاده فرماندار شهرستان و ناصر نفری شهردار شاهین شهر مطالبی در خصوص توفیقات حوزۀ مأموریت خود بیان داشتند که می توانید فایل شنیداری آنرا از لینک های زیر دریافت نمایید .
هتل سه ستاره اطلس شاهین شهر در زمینی بمساحت 6000 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شده و دارای 50 واحد اطاق 1 تخته و 2 تخته و سوئیت است .
رستوران این هتل نیز گنجایش 300 نفر را دارد و از امکاناتی مانند سالن اجتماعات 600 نفره – سالن ورزش و بولینگ ، کافی شاپ ، پارکینگ ، اینترنت رایگان برخوردار است .

 

12

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.