۰۰:۳۰ - شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۲

معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری

خودباوری مهمترین سرمایه شهرداری شاهین شهر

برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته در شهرداری ، درست و هدفمند بوده است .

      برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته در شهرداری ، درست و هدفمند بوده است .

به گزارش شاهین نا، حسین امیری معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر گفت : در 6 سال گذشته شاهد دگرگونی ها و تحولات زیادی در عرصه های مختلف شهر بودیم ، از همین رو از تلاش های خالصانه همکاران شهرداری تشکر می کنم چرا که الحق با همه تنگناها و محدودیت ها ، توانستند شرایط را طوری رقم بزنند که 95 درصد از برنامه ریزی های صورت گرفته محقق شود .

وی با اشاره به اینکه همیشه در طول تاریخ ، انسان سرنوشت خود را رقم زده ، مهمترین سرمایه امروز شهرداری شاهین شهر را خودباوری عنوان کرد و گفت : این مجموعه به درجه ای رسیده است که می تواند تصمیم بگیرد و سرنوشت شهر و شهروندان را رقم بزند .
حسین امیری گفت : ما در شرایط سخت توانستیم کارهای بزرگی انجام بدهیم که جای تأمل دارد .
معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر در ادامه تأکید کرد : سال 91 ، اولین سالی بود که این شهرداری بدون کمک دولت ، شهر را اداره کرد و آن هم به بهترین وجه ممکن ….
وی خاطرنشان کرد : باید از این خودباوری و ظرفیت انسانی مجموعه شهرداری استفاده نماییم و روند رو به رشدی که ظرف 6 سال گذشته با آن همراه بودیم را نهادینه کنیم تا شهری در قاعده استاندارد ها بسازیم .
وی همچنین پایدار نمودن منابع مالی شهرداری را یکی دیگر از اقدامات ماندگار شهرداری در شش سال گذشته عنوان نمود و گفت : توانستیم این قاعده مدنیت را برای شهروندان مفهوم نماییم که هر انسانی که هر جا زندگی می کند باید هزینه های زندگی خود را پرداخت کند و در این مسیر تفاوتی بین شهرداری و مردم نیست .
حسین امیری که دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت امور فرهنگی است افزود : مکانیسم های ترجیحی و تشویقی خاصی برای ادامه مشارکت شهروندان در امور شهر طراحی شد که تقریباً در سطح استان اصفهان نمونه است و این امر ، ما را یک گام به شهر آرمانی و مشارک پذیر نزدیکتر کرده است .
حسین امیری که در عین حال سمت رئیس هیات مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری را نیز دارا می باشد در اشاره به خدمات صورت گرفته توسط شهرداری در این بخش گفت : معتقدم 80 درصد گروه مخاطب در امور فرهنگی شهر ، هم اینک تحت پوشش خدمات فرهنگی شهرداری قرار دارند و این نسبت حتی با در نظر گرفتن نصاب ( جمعیت / امکانات ) به طور سرانه از استان هم بالاتر است .
وی افزود : این شاخص به ما می گوید که برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته ، درست و هدفمند بوده است و روش انتخابی هم به قاعده صورت پذیرفته است .
وی گفت : به زودی عملکرد شش ساله فرهنگی شهرداری که بخشی از آن مربوط به زمان پس از تشکیل سازمان رفاهی تفریحی است را به طور مبسوط گزارش خواهیم نمود تا برجستگی های این راه رفته را یکبار دیگر با هم مرور نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.