۰۹:۰۹ - پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴

پیشنهاد عجیب 150 میلیون تومانی به جواد نکونام!

کاپیتان سابق تیم ملی هنوز در مورد اینده اش تصمیم نگرفته است اما کفاشیان اصرار دارد تا او زودتر به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. البته با یک پیشنهاد مالی جالب!

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” هنوز وضعیت جواد نکونام مشخص نیست. باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود که خواستار این بازیکن است امابه جز چند پیامی که خسرو حیدری برای نکونام برد دیگر استقلالی ها پیشنهاد خود را دنبال نکردند و شاید به دنبال گزینه های دیگری هستند.

باشگاه سایپا هم علاقه مند است تا وی را جذب کند اما جدیدترین پیشنهاد را به کاپیتان سابق تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال داده است. نکونام که این روزها در تهران بسر می برد روزهای میانی هفته به دیدار علی کفاشیان رفت. در این دیدار رئیس فدراسیون فوتبال اصرار داشت تا نکونام همین امسال کفش هایش را بیاویزد و به عنوان دستیار کی روش در تیم ملی فعالیت کند. قسمت جالب این پیشنهاد به مبلغ مالی اش مربوط می شود. جایی که کفاشیان گفت وضع مالی فدراسیون چندان خوب نیست اما حاضر است مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به نکونام در طول سال پرداخت کند!

البته علی کریمی که مدتی دستیار کی روش بود، همین مبلغ را هم دست اخر دریافت نکرد و تقریبا به صورت رایگان در خدمت تیم ملی بود.

نکونام جواب روشنی به کفاشیان نداد و پس از مشورت با کی روش، سرمربی تیم ملی به او گفت: تصمیم نهایی با خودت است. اما به نظر می رسد نکونام دست کم یکسال دیگر در لیگ برتر ایران به عنوان بازیکن فعالیت کند.چرا که در این صورت کمترین مبلغی که دریافت می کند نزدیک یک میلیارد تومان است که تفاوت فاحشی با پیشنهاد ۱۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان دستیار دارد.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.