۱۱:۱۱ - دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

خاطره قدیری ابیانه از حاج سید احمد خمینی:

چرا کسی جلوی هاشمی رفسنجانی را نمی گیرد؟

آیت الله هاشمی رفسنحانی در یک مصاحبه تلویزیونی یک بار به دیدارش با امام خمینی (ره) اشاره کرد. امام بر تخت بیمارستان دراز کشیده بود. و دست هاشمی را می گیرد و رها نمی کند و به او می فرمایند: از آیت الله خامنه ای جدا نشود.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز/ محمد حسن قدیری ابیانه در سایت شخصی خود نوشت: در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ معاون دفتر رئیس جمهور در امور ارتباطات و تبلیغات دولت بودم و در همه برنامه‌ها، سفرها و دیدارها، آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی می کردم.
در مراسم افتتاح سد ۱۵ خرداد قم مرحوم حاج احمد آقا خمینی فرزند رشید امام خمینی (ره) هم شرکت کردند.
در نوفل لوشاتو در فرانسه حضوری او را دیده بودم.
چند بار هم در جماران به دیدار ایشان رفته بودم.
با دیدن او در مراسم افتتاحیه به وی پیوستم.
دو سه نفری کنار او بودند و او داشت از بیماری خود می گفت.
گفت: حالم مساعد نیست می دانم مشکلی دارم ولی آزمایشات چیزی نشان نداده است.
بحث رفت روی مسائل سیاسی حاج احمد آقا با اشاره به سیاست ها و عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: من تعجب می کنم چرا کسی جلو او نمی ایستد و اعتراض نمی کند و این سیاست ها را متوقف نمی نماید.
معلوم بود که حسابی از عملکرد وسیاست‌های وی ناراضی بود. البته فرصت نشد از او در این رابطه بپرسم.
آخرین باری که او را دیدم روی تخت بیمارستان بود در حالی که دچار مرگ مغزی شده بود ولی قلبش هنوز می‌تپید. خدا رحمتش کند.

حاج احمد آقا مکرراً بر حمایت از ولی فقیه و شخص آیت الله خامنه ای تأکید داشت و اطاعت از ایشان را شاخصه پیروی از امام خمینی (ره) عنوان می کرد.
یادم می آید آیت الله هاشمی رفسنحانی در یک مصاحبه تلویزیونی یک بار به دیدارش با امام خمینی (ره) اشاره کرد. امام بر تخت بیمارستان دراز کشیده بود. و دست هاشمی را می گیرد و رها نمی کند و به او می فرمایند: از آیت الله خامنه ای جدا نشود.
حضرت امام (ره) در چند نوبت قبل از وقاتشان تأکید کرده بودند که آیت الله خامنه ای صلاحیت رهبری را دارند و مجلس خبرگان رهبری هم معظم له را به رهبری انتخاب کردند و چه انتخاب بجایی.
از آنجا که از حضرت امام (ره) در طول بستری در بیمارستان جماران به طور مستمر و ۲۴ ساعته فیلمبرداری می شد، لذا احتمالا این صحنه دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضرت امام (ره) نیز فیلمبرداری شده است و در آرشیو موسسه نشر آثار امام (ره) وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.