۱۱:۱۵ - یکشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۴

اطلاعات سفر خود را از این سامانه بخواهید

گردشگران می‌توانند پیش از عزیمت به سفر، اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شماره تلفن سراسری 09629 کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” متن اطلاعیه دبیر خانه ستاد هماهنگی خدمات سفر به شرح ذیل است:

با توجه به شرایط ناپایدار جوی و بارندگی در مناطق مختلف کشور هموطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام کنند و ضمن بررسی فنی وسایل نقلیه، نسبت به مجهز بودن آن به امکانات و تجهیزات مکانیکی مورد نیاز در شرایط خاص اطمینان حاصل نمایند.

با توجه به لغزنده بودن اکثر معابر و جاده های کشور از رانندگان عزیز تقاضا می شود نهایت دقت و هوشیاری را در هنگام رانندگی به خرج دهند و همچنین نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورده و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری کنند.

بار دیگر تاکید می شود مسافران و گردشگران عزیز می توانند پیش از عزیمت به سفر، اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شماره تلفن سراسری ۰۹۶۲۹ کسب کنند. این سامانه به صورت ۲۴ ساعته ضمن معرفی جاذبه های گردشگری، آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی نیز است.

هموطنان عزیز از طریق سامانه های اطلاع رسانی و اطلاعیه های ستاد مرکزی که از رسانه ها پخش می شود از برنامه‌های فرهنگی تدارک شده توسط دستگاههای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل بازارچه های خیریه و نمایشگاههای هنرهای سنتی، مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و دیدن نمایند.

به مسافران عزیز پیشنهاد می‌شود شرکت در برنامه‌ها و مراسم‌هایی که ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها تدارک دیده‌اند را در برنامه خود قرار دهند.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.