۱۴:۱۲ - سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

۲۷۴ غرفه در نمایشگاه بهاره اصفهان برپا می شود

اتحادیه های مختلف صنفی از جمله پوشاک، کفش و کیف، واحدهای لبنی و توزیع مواد پروتئینی و خواروبار در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز/ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از برپایی نمایشگاه بهاره امسال اصفهان با در قالب ۲۷۴ غرفه خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با این پایگاه خبری و تحلیلی اظهار کرد: تعداد ۲۰۰غرفه از مجموع غرفه ها از طرف اصناف مختلف برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: ۶۰ غرفه برای شرکت های تولیدی با شعار عرضه مستقیم کالا و ۱۰ غرفه نیز برای شرکت های پخش و توزیع کالا در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، تعدادی غرفه عمومی نیز برای تنظیم بازار اقلامی مانند مرغ و برنج به نرخ مصوب عرضه خواهند کرد.

bagareh
این مسئول ادامه داد: مقرر شده اصناف و بازاریان حاضر در نمایشگاه ۱۵درصد تخفیف داشته باشند و نظارت بر کار این غرفه ها نیز از سوی بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های مختلف انجام می گیرد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تلفن ۱۲۴ این سازمان نیز اماده دریافت شکایات و انتقادات مردم عزیز درخصوص گرانفروشی، کم فروشی و … است.

مجیری یادآور شد: اتحادیه های مختلف صنفی از جمله پوشاک، کفش و کیف، واحدهای لبنی و توزیع مواد پروتئینی و خواروبار در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.