۱۱:۴۸ - سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳

واریز سهمیه بنزین بهمن ماه؛ ساعت 24 امشب

حدود۴۰۰ میلیون لیتر از سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت باقی مانده که از ابتدای بهمن ماه تبدیل به ۲ سهمیه ۷۰۰ تومانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه نقل از ایلنا، سهمیه 60 لیتری بنزین امشب در کارت های سوخت شارژ می شود. سهمیه 60 لیتری بنزین ویژه بهمن ماه ساعت 24 امشب 31 دی ماه در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.

بر این اساس، هر لیتر بنزین سهمیه‌ای به قیمت 700 تومان و هر لیتر بنزین آزاد نیز با نرخ 1000 تومان به فروش خواهد رسید.

همچنین یادآور می شود؛ مسئولان وزارت نفت اعلام کرده اند که از ابتدای بهمن ماه عرضه بنزین 400 تومانی در جایگاه های سوخت متوقف خواهد شد.

این گزارش اضافه می‌کند، مصرف‌کنندگانی که بنزین 400 تومانی ذخیره‌شده در کارت‌های خود دارند از امشب به جای هر لیتر بنزین 400 تومانی 2 لیتر بنزین 700 تومانی دریافت خواهند کرد.

طبق آنچه سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روز شنبه اعلام کرده بود: حدود۴۰۰ میلیون لیتر از سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت باقی مانده که از ابتدای بهمن ماه تبدیل به ۲ سهمیه ۷۰۰ تومانی می‌شود.

عربعلی گفته بود: با اعلام زمان پایان عرضه بنزین 400 تومانی میزان مصرف افزایش چندانی نداشته اما میزان مراجعات مردم به جایگاه‌ها و سوختگیری‌ها تا حدودی افزایش یافته است.

وی اظهار کرده بود: با توقف عرضه بنزین 400 تومانی اتفاق خاص و یا غیر منتظره‌ای رخ نداده و در ‌‌نهایت به سود مصرف کننده است بنابراین نگرانی وجود ندارد ضمن اینکه دو نرخی شدن درآمدی برای شرکت پخش ندارد و تغییری در درآمدهای شرکت ملی پخش فرآورده حاصل نمی‌شود.

وی به کسانی که همچنان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی را در کارت‌های خود دارند توصیه کرد که حتما یک مرحله در بهمن ماه سوخت گیری کنند تا تراکنش انجام شود و بنزین ۴۰۰ تومانی تبدیل به ۲ لیتربنزین ۷۰۰ تومانی شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه یادآور شده با انجام تراکنش موجودی ۴۰۰ تومانی محاسبه می‌شود و به ازای هر لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی دو لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی جایگزین می‌شود در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوند یعنی اگر یک بار تراکنش ثبت شود مشکل احتمالی رفع می‌شود ضمن اینکه در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.