شاهین پرس - پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی شهرستان شاهین شهر و میمه

تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی و اقتصادی اصفهان، ایران و سایر مناطق جهان را در شاهین پرس بخوانید.

مانع اصلی تولید و عرضه بیشتر مسکن، خود وزارت راه و شهرسازی است/ سود برخی مجموعه ها از فشار و ظلم به مردم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: راه حل کاهش قیمت اجاره بها افزایش تولید و عرضه مسکن است درحالی که تولیدکنندگان مسکن آمادگی دارند مسکن ارزان تولید کرده و به مردم واگذار کنند اما راه و شهرسازی با سنگ اندازی و پیچ و خم های اداری تولید کننده را منصرف می کند.

شاهین شهر دومین شهر با رشد4.7 دهم درصدی دانش آموز/ کمبود 50 آموزشگاه جدید

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: شاهین شهر از سال 1390 تاکنون 60 درصد افزایش جمعیت دانش آموز داشته است که در حال حاضر با رشد4.7 دهم درصدی دانش آموز در رتبه دوم کشور قرار دارد.

حضور وزیر آموزش و پرورش در شاهین شهر/ تصاویر

وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم با حضور در شاهین شهر ضمن بازدید از برخی مناطق کمتر برخوردار و دیدار چهره به چهره، در جلسه شورای اداری شرکت و سپس یک باب مدرسه 12 کلاسه خیرساز را افتتاح کرد.

پیشنهادات نماینده شاهین شهر و میمه برای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار گفت: برای پیشرفت و محرومیت زدایی دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار، در نامه به معاون اجرایی رئیس جمهور پیشنهاداتی برای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان قرار داده شود.

حاجی دلیگانی خبر داد؛

وزیر آموزش و پرورش به دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار سفر می کند

نماینده شاهین شهر و میمه خبر داد: روز پنجشنبه در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، وزیر آموزش و پرورش نماینده دولت در دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار خواهد بود.

در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حرم رضوی صورت گرفت:

نصب المان و نامگذاری بلوار ورودی شاهین شهر به نام آقاعلی بن موسی الرضا(ع)

در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حرم رضوی شهردار شاهین شهر یکی از بلوارهای ورودی این شهر را به نام امام رضا(ع) نامگذاری و دو المان زیبای طرح پنجره فولاد و انگشتر منقش به نام مبارک امام رضا(ع) را در ابتدای این بلوار نصب کرد.

شبهای امام رضایی شاهین شهر با شمیم رضوی/ تصاویر

کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت ایام میلاد باسعادت ثامن الحجج حضرت آقا علی بن موسی الرضا(ع) نمایشگاه رواق رضوی با غرفه های میز خدمت مشاوره رضوی، سلامت، کودکان و نوجوانان، ختم قرآن، خوشنویسی و کتابت اسما الحسنی و القاب امام رضا(ع) همراه با جشن میلاد را به مدت سه شب در سه راه فردوسی شاهین شهر برگزار کرد.

کاهش تخلفات با نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی ها/ استمرار گشت های نظارت و بازرسی بر نانوایی های شهرستان

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: با نصب کارتخوان‌های هوشمند در واحدهای نانوایی که مانند سامانه‌های فروش برخط فروشگاهی عمل می‌کنند، بر نحوه تولید و توزیع نان نظارت و قطعا میزان تخلفات صنفی در این خصوص به پایین ترین حد خواهد رسید.

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر

با همکاری کمیته امداد و دانشگاه پیام‌نور نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر افتتاح شد.

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

برگزاری بیش از 80 عنوان ویژه برنامه با شعار «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در دهه کرامت

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) بیش از 80 عنوان ویژه برنامه با شعار «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در سطح شهرستان برگزار می شود.

  • صفحه 1 از 2
  • 1
  • 2

آخرین اخبار