۰۸:۰۸ - سه شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

در رزمایش اطعام مهدوی؛

توزیع هزار بسته کمک معیشتی بین مددجویان کمیته امداد شاهین شهر

سرپرست کمیته امداد شاهین شهر گفت: در رزمایش اطعام مهدوی با کمک خیرین هزار بسته کمک معیشتی بین مددجویان کمیته امداد شاهین شهر توزیع شد.

به گزارش شاهین پرس؛ کریم زارع در رزمایش اطعام مهدوی کمیته امداد شاهین شهر اظهار کرد: با کمک اقشار و خیرین و موسسات نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 80 هزار بسته کمک معیشتی و 750 پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شده که سهم شاهین شهر هزار بسته بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هدف از برگزاری رزمایش اطعام مهدوی را ایجاد روحیه همدلی بین مردم نیکوکار عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری رزمایش اطعام مهدوی بیش از تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی، ایجاد روحیه همدلی و همراهی مردم با نیازمندان است تا هیچ کسی فارغ از دغدغه و نیازهای همشهری و هم نوع خود نباشد در واقع ترویج فرهنگ انفاق و احسان با ایجاد روحیه نوع دوستی و انسان دوستی است.

* توانمندسازی مددجویان دغدغه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره)

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی کمیته امداد در خدمات رسانی علاوه بر معیشت مددجویان تحت پوشش، توانمندسازی آنان با ارائه خدمات توانمندساز از جمله اشتغال، مسکن، خدمات آموزشی و فرهنگی است.

زارع با قدردانی از همدلی و همراهی مردم خیر و نیکوکار ابراز کرد: برگزاری رزمایش اطعام مهدوی عمدتا ماحصل همکاری و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان است.

وی افزود: از بدو تاسیس مراکز نیکوکاری در محلات مختلف، مردم دغدغه مندانه تر با نیازمندان همراهی و همدلی دارند و اگر دغدغه مندی و همراهی مردم نیکوکار، شرکتها، ادارات و کارخانجات نبود مسلما ما هم توفیقی در ارائه خدمات رسانی به محرومان نداشتیم.

* افزایش سه برابری تسهیلات اشتغالزایی برای 5 دهک پایین جامعه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد در امر خدمت رسانی با همراهی همه مسئولان و مردم خیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبارات اشتغال زایی را تا سه برابر افزایش خواهیم داد و این تسهیلات صرفا مخصوص مددجویان کمیته امداد نیست بلکه تمام متقاضیان جویای کار 5 دهک پایین جامعه می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: انتظار داریم با کمک مسئولان شهرستان بتوانیم مراکز نیکوکاری بیشتری را در شهرستان ساماندهی کرده و بیش از پیش امور خدمات رسانی کمیته امداد را به مردم واگذار کنیم که امیدواریم فرایند این واگذاری خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان و محرومان جامعه باشد.

* توزیع هزار بسته کمک معیشتی بین مددجویان کمیته امداد شاهین شهر در رزمایش اطعام مهدوی

ناصر خسروی در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت خیرین و نیکوکاران ابراز کرد: دو هزار و 600 خانواده با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد شاهین شهر قرار دارند و خدمات حمایتی دریافت می کنند.

سرپرست کمیته امداد شاهین شهر با اشاره به برگزاری رزمایش اطعام مهدوی و توزیع سبد کالای کمک معیشتی بین نیازمندان خاطرنشان کرد: کمیته امداد شاهین شهر در طرح رزمایش اطعام مهدوی هزار سبد کالا به ارزش 600 میلیون تومان در دو مرحله تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد که در مرحله نخست 600 سبد و در دومین مرحله نیز 400 سبد کالای کمک معیشتی شامل برنج، رب گوجه، ماکارونی، نمک، خرما، شکر، چای، روغن، نخود، لپه، سویا، لوبیا و جوپرک با هماهنگی خیرین پتروشیمی تهیه و بلافاصله پس از مراسم بین نیازمندان و مددجویان توزیع می کنیم.

* جذب 150 حامی برای حمایت ایتام در شبهای پرفضیلت قدر در شاهین شهر

وی افزود: برای بهره مندی بیشتر مددجویان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بالغ بر 5 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع کردیم که با هماهنگی های صورت گرفته در روزهای آینده نیز 3 هزار پرس غذای گرم دیگر بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

سرپرست کمیته امداد شاهین شهر با بیان اینکه 150 حامی در شبهای پرفضیلت قدر برای حمایت از کودکان ایتام و فرزندان محسنین جذب کردیم ادامه داد: کمیته امداد شاهین شهر در مجموع 3 هزار حامی برای 172 کودک یتیم و 540 فرزندان محسنین جذب کرده است که امیدوار هستیم بتوانیم در باقیمانده این ماه تعداد حامیان بیشتری جذب کنیم تا با همکاری آنها مشکلات کودکان ایتام حل شود.

دومین مرحله رزمایش اطعام مهدوی با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان، مدیر عامل پتروشیمی اصفهان، فرمانده  انتظامی شهرستان، رئیس و اعضای شورای شاهین شهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در حسینیه بختیاری های شاهین شهر با توزیع 400 بسته کمک معیشتی ویژه خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.