۱۰:۵۱ - پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰

همرزم شهید سلیمانی:

سردار سلیمانی مدارجی دریافت کرد که تاکنون کسی نگرفته است

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی تنها شخصیتی بود که مدارج ارزشمند و بی نظیری را از دست نائب امام زمان خود دریافت کرد که کمتر کسی در دوران معاصر موفق به دریافت آنها شده است.

به گزارش شاهین پرس؛ سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا رجایی در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شده بود با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها شخصیتی بود که مدارج ارزشمند و بی نظیری را از دست نائب امام زمان خود دریافت کرد که کمتر کسی در دوران معاصر موفق به دریافت آنها شده است اظهار کرد: یکی از این افتخارات این بود که رهبر عظیم الشام انقلاب فرمودند به حاج قاسم نباید تنها به عنوان یک فرد مجاهد نگاه کرد بلکه باید به چشم یک مکتب نگاه کرد.

مسئول تیپ حیدریون سوریه خاطرنشان کرد: براساس تصریح رهبر معظم انقلاب اخلاص و صداقت در عمل و شجاعت و شهامت در میدان نبرد با دشمنان بارزترین و مهمترین اصول و ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود به همین دلیل موفق به دریافت این درجه با افتخار از نایب امام زمان(عج) خود شد.

وی افزود: درجه دیگری که سردار سلیمانی موفق به دریافت آن شد این بود که ایشان به عنوان مجاهد بین الملل معرفی شدند چرا که علاوه بر دوران هشت ساله دفاع مقدس و حضور در جبهه های جنوب و غرب کشور و پس از آن برقراری امنیت شرق کشور لباس رزم را از تن خارج نکرد و برای دفاع از مردم مظلوم افغانستان، امرلی، زنان ایزدی در سوریه و تقویت بنیه فلسطینیان حضور پیدا کرد و فلسطینی ها را مجهز به ساخت موشک هایی کرد که امروز دغدغه اسرائیلی ها شده و خواب را از چشمانشان ربوده است.

* سردار سلیمانی خیبر شکن دوران بود

جانباز 70 درصد مدافع حرم از سردار سلیمانی به عنوان خیبر شکن دوران نام برد و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در جنگ 33 روزه کنار نیروهای حزب الله لبنان ایستاد و با فرهنگ ایثار و پایداری و شجاعت و تربیت مکتب اسلام ناب محمدی جبهه مقاومت را مدیریت کرد و ارتش قدرتمند اسرائیل را وادار به تسلیم کرد. از پابرهنگان یمن چنان عده و عده ای ساخت که در مقابل ارتجاع منطقه و عربستان تا بن دندان مسلح با دلارهای نفتی امارات که می خواست سه هفته و سه ماه یمن را تصرف و تجزیه کند پس از حدود 8 سال همچنان ایستادگی و مقاومت می کنند و امروز علی رغم فشار های ناشی از فقر و تنگدستی عمق عربستان را هدف موشک و پهپادهای خود قرار می دهد.

* سردار سلیمانی مجاهد بین المللی بود

مسئول آموزش نیروی سپاه قدس بیان کرد: سردار سلیمانی در آن واحد جبهه بین المللی عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و افغانستان را سازماندهی و هدایت می کرد که عنوان مجاهد بین الملل را از رهبر عظبم الشان انقلاب دریافت کرد.

وی افزود: جبهه غربی، عبری عربی متحد شدند اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا از 50 کشور برای ائتلاف داعش فراخوان داده بود در حالی که خانم کلینتون گفته بود با سفر به 120 کشور در 5 قاره جهان داعش تشکیل شد در انگلیس، ترکیه و اردن آموزش دیدند منطقه نبرد را برایشان ترسیم کردند و این افراد را چنان شستشوی مغزی داده بودند که در کنار بیش از 6 هزار کمربند انتحاری قاشق و چنگال هم قرار داشت تا بعد از کشته شدن به خیال خام خود با پیامبر(ص) همسفره شوند.

جانباز 70 درصد مدافع حرم ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس سلاح ضد نفر ما اسلحه کلاشینکف و سلاح ضد تانک ما آرپی جی 7 با نهایت برد 700 متر بود اما سلاح ضد نفر داعش توپ 23 میلیمتری بود در حالی که ما با توپ 23 میلیمتری زمان جنگ تحمیلی در اصفهان میگ روسی ساقط کردیم داعش با ضد هوایی ارتفاع بلند نفرات را مورد هدف قرار می داد با کاروان بزرگی از انواع تجهیزات و ادوات سنگین با دهها تن مواد منفجره جلوی جبهه مقاومت خط کشیده بودند با کرنت با برد 8 کیلومتری هدایت شونده عمق نیروهای جبهه مقاومت را مورد هدف قرار می داد

وی اضافه کرد: جبهه غربی، عبری، عربی اینگونه داعش را تجهیز کرده بودند که یک شبه تا پشت دروازه های بغداد و دمشق رسیدند و قبور ائمه معصوم(ع) در سامرا را منفجر کردند و 85 درصد کشور سوریه را اشغال کردند همان موقع وزیر دوجنسیتی عربستان تهدید می کرد که مشهد را هم همینطور منفجر خواهیم کرد ولیعهد عربستان وی گفت این جنگ را تا تهران می کشانیم.

سردار رجایی ادامه داد: در چنین شرایطی این سرباز فداکار ایران اسلامی رفت و با تشکیل تیپ های زینبیون، حیدریون، علوییون، نبوییون، فاطمیون حشد الشعبی، حزب الله و انصارالله جبهه مقاومت را شکل داد و جلوی داعش ایستاد و آن را شکست داد داعشی که خط حدی پهناورتر از خط حد اسرائیل برایش ترسیم کرده بودند و آمده بود 40 سال بماند و سوریه و عراق پله اول بود هدف اصلی ام القرای جهان اسلام جمهوری اسلامی ایران بود یادمان نرود که حضرت امام(ره) تاکید می کرد حفظ نظام اوجب واجبات است.

* سردار سلیمانی خادم بشریت بود

همرزم سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: وقتی ریشه این شجره خبیثه توسط سردار سلیمانی خیبر شکن زمان کنده شد و به حضرت آقا گفت تا سه ماه دیگر داعشی وجود نخواهد داشت حضرت آقا فرمود شما خادم بشریت شدید چراکه نه تنها به مسلمانان و جهان اسلام بلکه به بشریت خدمت کردید.

مسئول تیپ حیدریون سوریه با بیان اینکه سردار سلیمانی به تعبیر رهبر انقلاب ملی ترین و امتی ترین فرد است افزود: سردار سلیمانی در کنار خدمات فراوانی که داشت فتنه های پس از داعش را نیز خنثی کرد. از تشکیل اسرائیل دوم در کردستان عراق جلوگیری کرد شش مستشار صهیونیستی برای خودمختاری کردستان عراق حضور پیدا کرده بودند و قرار بود حکومت خود مختار به عنوان اسرائیل دوم تشکیل دهند که اگر جلوی این اتفاق را گرفته نمی شد دیگر امنیتی در منطقه وجود نداشت اگر جلوی داعش گرفته نمی شد نوامیس ما هم همانند نوامیس عراق و سوریه در چنگال داعشی های وحشی که هیچ بویی از انسانیت نبرده بودند گرفتار می شدند. داعش کودکان شیرخوار را از آغوش مادران جدا کرده و در آتش قرار می دادند و بعد که جزغاله می شد مادر را وادار می کرند آن را تناول کند داعشی که ناموس مسلمانان را در بازار برده فروشان به فروش می گذاشت.

وی با بیان اینکه امروز کسانی که از کج فهمی شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و کسانی که به مدافعین حرم توهین می کردند باید استغفار کنند خاطرنشان کرد: خون دلی که سردار سلیمانی خورد در برابر اربا اربا شدنش هیچ بود با زخم زبان نمک به زخمش می پاشیدند عرصه را چنان برایش تنگ می کردند که می گفت اگر شوق به ولایت و عشق به شهادت نبود لحظه ای نمی ماندم، خون دل خوردن های سردار سلیمانی برای پست و عنوان و مقام نبود سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود قسم جلاله می خورد که شئون عاقبت بخیری در گرو ارتباط قلبی با این حکیم فرزانه و ولایت امر است.

* سردار سلیمانی عامل وحدت بود

سردار رجایی ادامه داد: حاج قاسم تا آخرین ساعت حیات خود لباس رزم را از تن خارج نکرد بصیر و امام شناس، دشمن شناس تکلیف گرا و تابع محض ولایت بود عنوان پست برایش تاثیر نداشت اهل بصیرت بود مثل حضرت زهرا(س) مدافع ولایت بود فدایی امام بود شخصیتی بود که دل محرومین و ایتام شهدا را عروج و صعود خود قرار داده بود سردار سلیمانی عامل وحدت بود امروز طبیعی است که بدخواهان با هجمه های مجازی به سردار سلیمانی تهمت بزنند همانگونه که به پیامبر و امامان معصوم تهمت زده می شد.

وی تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری مردم بود که حماسه ها خلق کرد و به نهضت انقلاب اسلامی بیش از 40 سال تداوم بخشید امام فرمود مردم ما از مردم حجاز عصر نبی مکرم اسلام(س) برتر هستند چرا که ولی زمان خود را 25 سال خانه نشین نکردند او را گرفتار جنگ ها و فتنه های چهارگانه نکردند.

* دشمنان بیشتر و بهتر سردار سلیمانی را می شناختند

مسئول آموزش نیروی قدس سپاه با تاکید براینکه دشمنان بیشتر و بهتر سردار سلیمانی را می شناختند و می دانستند چه کار با عظمتی انجام می دهد که او را به شهادت رساندند خاطرنشان کرد: مکرون رئیس جمهور فرانسه با وجود اینکه یکی از حامیان تجهیز داعش بود وقتی امنیت پاریس توسط داعش به خطر افتاد فهمید داعش یعنی چه که کار نیروی قدس را تمجید کرد، جان کری که امضایش تضمین برجام نافرجام برخی آقایون بود می دانست سردار سلیمانی چه کسی است، اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا وقتی آرزو می کرد ای کاش ژنرال سلیمانی یک ژنرال آمریکایی بود می فهمید سردار سلیمانی چه کسی است و چه کاری انجام می دهد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این شخصیت افتخاری بزرگ برای ما و نسل ما الگو و اسوه است تصریح کرد: این مسیر عزت و افتخار و اقتدار ادامه دارد پرچم پر افتخار کلمه طیبه لااله الا الله که به برکت خون شهدایی برافراشته شده که امروز ما وارث خون آنها و دستاوردهایشان هستیم و نوید بخش پیروزی است را باید قدر دان باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.