۱۰:۱۰ - جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

برای خروج امریکا و اضمحلال رژیم صهیونیستی به لحاظ فکری و فیزیکی برنامه ریزی کرده ایم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: برنامه خروج امریکا و اضمحلال رژیم صهیونیستی به لحاظ فکری و فیزیکی در دستور کار نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.

به گزارش شاهین پرس؛ پس از آن بامداد جمعه خونین فرودگاه بین المللی بغداد که دست های پلید شیطان بزرگ به خون شریف ترین انسان آلوده شد و فرمانده دلیر و شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند ملت ایران به واسطه محبت متقابلی که با حاج قاسم داشتند با تشییع میلیونی در نقاط مختلف از قشر‌ها و طیف‌ها و سلایق گوناگون صحنه‌های بی‌نظیری را در حافظه تاریخ به ثبت رسانده و ضمن ابراز محبت به سردار شجاع خود با اشک و حزن و اندوه فراوان خواستار انتقام از عاملان و جنایتکاران شده و تاکید کردند باید از دشمن به واسطه به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت گرفت.

حاج قاسم سلیمانی آن مرد آزاده ای که در مکتب سرخ امام حسین(ع) پرورش یافته بود نه تنها برای ملت ایران بلکه برای رهایی همه مردم مظلوم منطقه اعم از شیعه، سنی، مسیحی و ایزدی از چنگال شیطان بزرگ شب و روز نمی شناخت و تلاش می کرد تا دست های خونین و متجاوز استکبار جهانی را از منطقه کوتاه کند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند که دشمن او را به شهادت رساند و فکر کرد با حذف حاج قاسم می تواند از نابودی خود جلوگیری کرده و به اهداف پلیدش برسد.

گرچه پس از شهادت این فرمانده محبوب و دوست داشتنی همسنگران و همرزمانش اقداماتی در تحقق آرزوی دیرینه او انجام دادند اما امروز پس از گذشت دو سال از آن حادثه جانکاه نه تنها ملت ایران بلکه همه مردم مظلوم و ستمدیده منطقه همچنان بر انتقام سخت از دشمنان و عاملان جنایت اصرار دارند.

نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای انتقام سخت دارد

حجت الاسلام نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص انتقام سخت از عوامل ترور شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پس از گذشت 2 سال اظهار کرد: تقابل ما با رژیم صهیونیستی از شهادت حاج قاسم سلیمانی شروع نشده و با آن هم خاتمه پیدا نمی کند اگرچه عملیات انهدام پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق اقدامی بود که در همین راستا انجام شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز تقابل با رژیم صهیونیستی در بخش های مختلفی ادامه دارد قطعا آن چیزی که برنامه ریزی نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برنامه ریزی می شود و ایشان در مقطعی افق جهان را بدون رژیم صهیونیستی ترسیم کرده و فرمودند ما در 25 سال آینده چیزی به عنوان رژیم صهیونیستی نخواهیم داشت.

برنامه خروج امریکا و اضمحلال رژیم صهیونیستی به لحاظ فکری و فیزیکی در دستور کار قرار دارد

وی افزود: ما طبیعتا برای محو و نابود کردن رژیم صهیونیستی برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داریم که ان شاالله ملت ایران به زودی شاهد اضمحلال این رژیم هم به لحاظ فکری و هم به لحاظ فیزیکی خواهند شد.

حجت الاسلام پژمانفر در پاسخ به اینکه رهبر معظم انقلاب انتقام سخت و اصلی خون حاج قاسم سلیمانی را خروج آمریکا از منطقه عنوان کردند این انتقام چگونه تحقق پیدا خواهد کرد گفت: ما نسبت به این قضیه نباید تمامی مبانی و تصمیمات خودمان را رونمایی کنیم اما در عین حال برنامه ریزی های بلند مدت ما این است که چیزی به عنوان رژیم صهیونیستی با حضور آمریکایی ها در منطقه را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.