۲۰:۳۰ - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰

حاجی دلیگانی:

13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا در ایران است/ راهبردهای جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری بر استکبار جهانی پیروز می شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا در ایران است گفت: راهبردهای جمهوری اسلامی ایران امروز یکی پس از دیگری بر راهبردهای آمریکا در منطقه پیروز می شود.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در مراسم روز استکبار ستیزی در شاهین شهر 13 آبان را نماد طمع ورزی آمریکایی ها در ایران دانست و اظهار کرد: 13 آبان روز ایستادگی ایمان متکی بر بصیرت بود سفارت آمریکا در حالی سال 57 به تسخیر جوانان پیش قراول انقلابی درآمد که مرکز دسیسه افکنی و برنامه ریزی علیه انقلاب نوپای اسلامی بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: حکایت امروز آمریکایی ها همانند دایناسوری که دچار پوکی استخوان شده است که گرچه جثه عظیم و بزرگی دارد ولی از درون پوسیده شده است، همانند ساختمانی که ستون های آن را موریانه جویده و فقط ظاهر آن باقی مانده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 97 که فرمودند آمریکا در معرض زوال، فروپاشی و افول قرار دارد، ابراز کرد: آن زمان که حضرت آقا از افول آمریکا خبر دادند کسی باور نداشت ولی امروز می بینیم که آمریکایی ها علی رغم هزینه های بسیار هنگفتی که انجام دادند ولی به نتیجه نرسیدند چگونه از افغانستان و دیگر مناطق خاورمیانه در حال فرار هستند.

* راهبردهای جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری بر راهبردهای آمریکا در منطقه پیروز می شود

حاجی دلیگانی با بیان اینکه راهبردهای جمهوری اسلامی ایران امروز یکی پس از دیگری بر راهبردهای آمریکا در منطقه پیروز می شود که تشکیل جبهه مقاومت در منطقه یکی از آن راهبردها بود خاطرنشان کرد: راهبرد آمریکا این بود که عراق را از مسلمانان بگیرد، سوریه را اشغال کند، افغانستان را در دست بگیرد و از طریق عربستان بر یمن مسلط شود که همه اینها شکست خورد.

* پهپادهای تهاجمی و موشک های دوربرد نقطه زن جبهه مقاومت بلای جان آمریکایی ها شده است

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت امروز در منطقه تمام توان خود را بکار برده که بتواند مستقل از ابرقدرت ها و استکبار جهانی در منطقه امنیت و آرامش برقرار کند تصریح کرد: امروز پهپادهای تهاجمی و موشک های دوربرد نقطه زن جبهه مقاومت در منطقه بلای جان آمریکایی ها شده است آنها را تهدید می کند یگان های آتش جبهه مقاومت در منطقه به سمت آمریکایی‌ها آماده شلیک است و همه اینها با هدایت های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد شده و موجب پیروزی بر دشمنان شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بخش دیگر از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز کرد: حضرت آقا در بیانات خود خطاب به همه مدیران و مسئولان کشور فرمودند بالاترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه ما مسئولان دولتی و غیر دولتی و عمومی و شهرداری ها همه وظیفه داریم به گونه ای خدمتگزار مردم باشیم که مردم از ما راضی باشند، این مردم با ایستادگی و مقاومت در ماههای آغازین سال 1400 و تشکیل قاب طلایی از روسای سه قوه، حجت را بر ما تمام کردند.

* برنامه های دولت و مجلس برای برقراری عدالت اجتماعی

وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی مطلع هستم که در دولت برنامه ریزی های خوبی صورت می گیرد نگاه خوبی به مسائل جامعه شکل گرفته است تا دغدغه ملت ایران در خصوص ایجاد عدالت و فاصله بین غنی و فقیر کم شود و این از جمله نگاه و رویکردهای خوب دولت است که انتخاب کرده و منتظر هستیم و مطالبه می کنیم تا محقق شود.

* اولین قدم دولت برای برقراری عدالت اجتماعی

نماینده شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اولین قدم دولت برای ایجاد و تحقق عدالت اجتماعی را لایحه بودجه سال 1401 دانست که کمتر از یک ماه دیگر به مجلس ارائه می شود و ابراز امیدواری کرد این سیاست های عدالت محور در برنامه های دولت بیاید و بتواند با جلوگیری از رشد نقدینگی جلوی تورم را بگیرد و ثبات اقتصادی ایجاد کند که هر روز این همه تلاطم و افزایش قیمت نباشد و مردم با یک درآمد حداقلی بتوانند زندگی عادی خودشان را داشته باشند.

وی به محتوای جلسات مشترک بین مجلس شورای اسلامی و دولت اشاره کرد و افزود: انصافا اگر همین خط را ادامه دهند می تواند نتیجه خوبی برای مردم داشته باشد که همه 85 میلیون جمعیت با هم دیده شوند نه اینکه تنها یک عده به عنوان مدیر و مقام و مسئول حقوق های آنچنانی و سرسام آور و نجومی دریافت کنند و بقیه کارکنان و بازنشستگان ودولتی و غیر دولتی و کارکنان دیگر مشاغل هم با حداقل حقوق کف هرم سازمانی و تشکیلاتی نادیده گرفته شوند.

* مصوبات جدید و امیدآفرین مجلس شورای اسلامی 

حاجی دلیگانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز علی رغم برخی فضاسازی های منفی تلاش می کند قوانین خوبی را تصویب کند، به برخی از مصوبات جدید مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: قانون جهش تولید مسکن از جمله این قوانین است که دولت اجرای آن را شروع کرده و نتایج آن را همه جامعه خواهند دید، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار یعنی شکستن انحصارها و برای اینکه مجوزها فقط به یک عده خاص داده نشود، قانون امنیت غذایی کشور که برای مردم و جامعه بسیار مهم است. علاوه بر این قانون تعالی خانواده و جوانی جمعیت که اخیرا مصوب شد از این جهت هم دچار تهدید بودیم که امیدواریم با این قانون و اجرای آن شرایطی ایجاد شود که این تهدید هم از جامعه برداشته شود. به هرحال همه چیز مهیا است و ملت ایران قوی تر و مصمم تر از همیشه به سمت اهداف عالیه و قله های سعادت در حرکت است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.