۰۸:۳۰ - جمعه ۰۴ تیر ۱۴۰۰

جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت سید الشهداء:

مردم برای حفظ انقلاب اسلامی به پای صندوق های رای آمدند/ دستگیری عوامل ایجاد ناامنی در انتخابات در استان اصفهان

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان با بیان اینکه مردم برای حفظ انقلاب اسلامی به پای صندوق های رای آمدند گفت: اگر مسئولان همانند شهدا عمل می کردند امروز این مشکلات را در عرصه اقتصاد و فرهنگ و غیره نداشتیم.

به گزارش شاهین پرس؛ سرتیپ دوم پاسدار اصغر عرب پور روز پنجشنبه در نخستین یادواره 42 شهید نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه که با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، ائمه جمعه شهرستان در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شده بود با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش و خون شهدا است اظهار کرد: با نگاهی به وضعیت کشورهای اطراف جمهوری اسلامی ایران می بینیم که صهیونیست ها و یهودی ها چه نقشه هایی برای کشورهای منطقه می کشند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان افزود: در اکثر کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، افغانستان، لیبی و … مردم صبح که از منزل خارج می شوند امیدی به بازگشت به خانه ندارند و یا شبها وقتی می خوابند نمی دانند صبح از خواب بیدار شده و اعضای خانواده خود را دوباره می بینند

وی با بیان اینکه امنیت امروز  کشورمان حاصل تلاش و کوشش افراد زیادی است خاطرنشان کرد: امنیت همانند روشنایی جریان برق است تا وقتی وجود دارد کسی متوجه آن نمی شود اما با قطع جریان برق و تاریکی همه متوجه آن می شوند. ملت ما چون همیشه در امنیت کامل به سر می برند شاید خیلی قدر این امنیت را ندانند.

سردار عرب پور تامین امنیت را وظیفه حکومت ها دانست و با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است ابراز کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا امنیت کشور ما را از بین ببرند اما به برکت خون شهدا و نعمت ولایت فقیه، در کشور ما هم امنیت وجود دارد و هم امنیت احساس می شود این درحالی است که مردم کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه و… در کشور خودشان امنیت ندارند روزانه تعداد زیادی از آنها به دست پلیس کشورشان یا دیگران کشته می شوند.

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی رژیم صهیونیستی روزانه تعداد زیادی از مسلمان در کشورهای اسلامی کشته می شوند از روزی که این جرثومه فساد در قلب کشورهای مسلمان بوجود آمده ببینید روزانه چقدر از مسلمانان توسط آنها یا عوامل آنها در منطقه کشته می شوند؟

* دستگیری عوامل ایجاد ناامنی در انتخابات در استان اصفهان

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان با بیان اینکه همواره در تلاش هستند در کشور ما ناامنی ایجاد کنند به دستگیری چندین نفر از عوامل دشمن در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: قبل از انتخابات اخیر در استان اصفهان چندین نفر که قصد ایجاد ناامنی داشتند دستگیر شدند و اعتراف کردند که ما را آموزش داده و مسلح کردند و گفتند در روز برگزاری انتخابات در 28 خرداد اگر توانستید از مسئولین اگر نه در خیابان هر کسی را توانستید بزنید اما خوشبختانه به هدف شومشان نرسیدند و قبل از انتخابات همه آنها دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: عوامل زیادی زحمت می کشند تا امنیت کشور تامین شود و امنیت هم تنها محدود به داخل شهر نیست بلکه باید امنیت فراسوی مرزها تا داخل کشور تامین می شود و برای این کار همه نیروهای مسلح با هم تلاش می کنند تا امنیت مردم تامین شود که الحمدالله در این زمینه ما یکپارچه عمل می کنیم تفاوتی بین نیروی انتظامی و سپاه و یا ارتش وجود ندارد هر کجا نیاز باشد همه نیروها در کنار هم هستند.

سردار عرب پور با تاکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم بویژه شهدای امنیت و آنها به این مراسمات نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که نیاز داریم خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما پیرو شهدا هستیم و جوانان ما افتخار می کنند که پیرو شهدا هستند و خیابان ها و معابر شهرهای ما مزین به تصاویر شهدا باشد و خانواده های شهدا را چشم و چراغ خود بدانیم و در قبال آنها مسئول و پاسخگو باشیم عزت برای ما وجود خواهد داشت، اما اگر خدای ناکرده روزی از این مسیر برگشتیم آن روز آغاز ذلت ما خواهد بود.

* اگر مسئولان همانند شهدا عمل می کردند امروز این مشکلات را در عرصه اقتصاد و فرهنگ و غیره نداشتیم

وی افزود: شهدا با ایثارگری و با گذشتن از جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند اما برخی به اشتباه می گویند آنها برای مردم خون دادند ابنطور نیست آنها برای خدا کار کردند وقتی ما برای خدا کار می کنیم یعنی برای مردم خداجوی جامعه اسلامی کار می کنیم و اگر مسئولان ما همانند شهدا کار می کردند امروز این مشکلات را در عرصه اقتصاد و فرهنگ و غیره نداشتیم.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه که در رسانه های بیگانه منتشر شد ابراز کرد: آقای ظریف (اجازه بدید بگویم بی غیرت) اگر برجام به نتیجه نرسید بدلیل سردار سلیمانی بود او مزاحم برجام بود اما من به عنوان سرباز سردار سلیمانی میگویم آقای ظریف اگر جمهوری اسلامی ایران از کنار خیابان به صورت رندمی یک کارگری را می آورد و به عنوان وزیر امور خارجه منصوب می کرد از تو بهتر عمل می کرد اهمیت منافع ملی و امنیت ملی را بهتر بلد بود لااقل دوست و دشمن را می فهمید، دیگری آمد و گفت اقتصاد ما فدای سیاست ما شده است و می خواهیم سیاست را در راستای اقتصاد قرار دهیم و اگر من انتخاب شوم این کار را انجام خواهم داد.

وی اضافه کرد: مشکل ما این است که اگر در سیاست و امنیت موفق هستیم و اگر جمهوری اسلامی ایران می تواند بشار اسد را که آمریکا و سران کشورهای اروپایی با کمک داعش و کشورهای مرتجع منطقه تصمیم گرفته بودند او را برکنار کنند را سردار سلیمانی با کمک فرزندان این کشور و دیگر کشورهای منطقه مقابل خواسته آنها ایستادگی کردند و اجازه ندادند و بشار اسد برای دست بوسی به همراه سردار سلیمانی خدمت رهبر معظم انقلاب می رسد این یعنی اظهار قدرت جمهوری اسلامی ایران که مقابل همه کشورهای اروپایی ایستاد و نگذاشت اروپا و آمریکا به خواسته شان برسند ولی همان موقع آقای ظریف استعفا داد آن هم استعفای رسانه ای! نه مکتوب به رئیس دولت و متاسفانه به جای نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران، استعفای آقای ظریف تیتر یک همه اخبار شد.

* مردم برای حفظ انقلاب اسلامی به پای صندوق های رای آمدند

سردار عرب پور با بیان اینکه مسئولان هدف را گم کرده از ملت ایران و خواسته های آنها جدا شده اند و با انقلاب اسلامی زاویه گرفته اند تصریح کرد: مردمی که روز 28 خرداد پای صندوق های رای آمده و رای دادند به امر رهبر لبیک گفته و جهاد کردند و گرنه امیدی به دولت ندارند، فاصله اول و دوم بسیار معنادار است مردم زیرک، دانا و هوشمند و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه مشکلات به صحنه آمده و برای حفظ انقلاب اسلامی رای دادند.

وی افزود: چرا دشمنان با بزرگنمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامیدی مانع مردم می شدند تا در انتخابات شرکت نکنند برای اینکه علت اصلی انقلاب ملت ایران حفظ دین، عزت، غیرت و شرفشان بود.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان تاکید کرد: وضعیت امروز جهان بعد از انقلاب بوجود نیامده بلکه حرکت یهود و صهیونیست ها قبل از انقلاب شروع شده اسرائیل و رژیم صهیونیستی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه بوجود آمده و وهابیت و بهاییت را قبل از انقلاب درست کردند، اسرائیل مرزی برای خود قائل نیست هدف اول نیل تا فرات بود اما هدف دوم آنها همه کشورهای اسلامی منطقه غرب آسیا است چون اسلام را مزاحم خود می دانند برای همین می خواهند از بین برود.

* هدف اصلی انقلاب اسلامی حفظ دین مردم بود

وی با بیان اینکه انقلاب ما همانند انقلاب های کمونیستی مخصوص یک طبقه و قشر خاص نیست خاطرنشان کرد: پرچم انقلاب اسلامی را یک مرجع شیعه بلند کرده است و واسطه او و مردم علما و ائمه جمعه ها هستند پیشتازان انقلاب، متدینین و مومنان هستند گرچه اقتصاد و سیاست و غیره هم مهم است ولی هدف اصلی انقلاب اسلامی حفظ دین مردم بود.

سردار عرب پور با اشاره به اینکه انقلاب با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رسید و گرچه بسیاری تلاش کردند تا پسوند یا پیشوندی به آن اضافه کنند ولی حضرت امام فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد اضافه کرد: انقلاب ها و نهضت های سال های اخیر دنیا همه به نوعی به انحراف رفتند ولی حضرت امام ولایت فقیه را در راس نظام جمهوری اسلامی قرار داد تا ضامن بقا انقلاب و جلوگیری از انحراف مسئولان شود.

وی با اشاره به آفت انقلاب ها از دیدگاه شهید مطهری گفت: متاسفانه در کشور ما هر کسی روی کار می آید پس از چهار سال که اعتماد ها را به خود جلب می کند اول از همه روبروی مقام معظم رهبری می ایستد، از دولت موقت تاکنون همین گونه بوده، روسای جمهور از دو جریان راست و چپ همواره همین طور بوده اند دولت فعلی هم که با وحدت دو جریان چپ و راست روی کار آمد باز هم منتقد هستند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان با تاکید بر اینکه براساس سنت الهی کسی که برای خدا کار نکند نصرت الهی هم شامل حال او نمی شود تصریح کرد: آن چیزی که در این سالها اجرا نشده فرامین حضرت امام و توصیه های رهبر معظم انقلاب است علی رغم توصیه های رهبر انقلاب ولی آقایون به جای خدا سراغ کدخدا رفتند.

* مسئولان کشور از مسیر انقلاب منحرف شده اند/ شورای نگهبان به درستی به وظیفه خود عمل کرد

وی افزود: مسئولان دولت‌های ما به دلیل انحراف مقابل حضرت آقا می ایستند و شورای نگهبان وظیفه دارد که از انحرافات جلوگیری کند و این دوره به درستی وظیفه اش را انجام داد ملت ایران هم به درستی انتخاب کردند.

سردار عرب پور با تاکید بر اینکه امروز در عرصه های امنیتی و دفاعی موفق هستیم خارنشان کرد: برخی می گویند اقتصاد تابع سیاست شده علت این نیست بلکه این است که در عرصه های امنیتی و دفاعی فرماندهان و ایثارگران ما از جان و مال خود برای این نظام و مردم مایه گذاشتند. سردار سلیمانی در جبهه مقاومت شب و روز نداشت فرماندهان در خط مقدم جبهه جلودار بودند اما در جبهه اقتصاد اینطور نبود و آقایون به فکر اختلاس و دزدی و چپاول بیت المال برای زن و فرزندان خارج نشین خود بودند.

* سرقت 10 میلیارد دلاری بانک مرکزی از بیت المال

وی افزود: آقایون آدرس غلط و انحرافی به مردم ندهند دو روز قبل بود که معاون قوه قضائیه اعلام کرد که در ادامه بررسی لیست هزاران نفری بدهکاران بانکی مشخص شد خود بانک مرکزی 10 میلیارد دلار سرقت کرده است. آقای رئیس جمهور از صادرات 10 میلیارد دلاری در سه ماهه اخیر خبر می دهد سوال پیش می آید وقتی در شرایط اوج کرونا و تعطیلی ها و غیره این مقدار صادرات انجام می شود چرا در فصل های گذشته این اتفاق نمی افتاد 60 الی 70 میلیارد دلاری که سالانه می توانست برای کشور ارز آوری داشته باشد کجا رفته است؟

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب وظیفه خود می داند که با جریان های انحرافی برخورد کند خاطرنشان کرد: اگرچه برخی ها به مردم آدرس غلط می دادند اما مردم به درستی انتخاب کردند و این آغازی است برای مرحله جدید انقلاب با حرکت در مسیر اصلی خود. انقلاب از مسیر خود منحرف شده بود انقلاب ما بر علیه کفار و یهود است با دشمن نباید دوستی و اعتماد کرد و لبخند زد اما متاسفانه علی رغم همه توصیه ها همه تخم مرغ ها را در سبد برجام و اعتماد به کدخدا گذاشتند و امروز برجام نافرجام ماند و مسئولان هیچ دفاعی ندارند فقط باعث شدند مردم ناامید و اقتصاد کشور فشل شود.

* مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران

وی تاکید کرد: از نظر دشمن فقط قدرت منطقه ای ایران مزاحم نیست بلکه هر مولفه ای که در این کشور باعث قدرت نظام باشد مزاحم است و سردار سلیمانی یکی از مولفه های قدرت ایران بود که نمی دانم شما رضایت دادید که دشمن او را از ما بگیرد یا نه، مولفه دیگر قدرت ایران اقتصاد قوی کشور است که مزاحم دشمنان بود که باز نمی دانم آیا برای رضایت آمریکا اقتصاد کشورمان اینگونه شده است، نیروهای مسلح قوی هم دیگر مولفه قدرت کشور محسوب می شود که گفتند باید کم شود، ولایت فقیه در راس نظام جمهوری اسلامی ایران عامل قدرت نظام و انسجام مردم است اگر جایگاه ولایت فقیه نبود انقلاب ما چندباره برباد رفته بود. ولایت فقیه از مولفه های قدرت است و شما باید همیشه بر علیه ایشان حرف بزنید تا آنها هم تکرار کنند وقتی مولفه های قدرت از بین بردید آمریکاییها شما را قبول می کنند و می توانند براحتی همانند عراق و لیبی و…. به کشور حمله کنند.

سردار عرب پور افزود: معنای فاصله آرای نامزد منتخب با سایر کاندیداها این است که مردم با شما همراهی نمی کنند مردم کسی را انتخاب کردند که شعار اصلی انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب را داد همه باید به ایشان کمک کنیم تا مشکلات رفع شود

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.