۱۵:۳۸ - جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

امام جمعه موقت شاهین شهر:

دولت جوان انقلابی می تواند مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر با تاکید براینکه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تنها توسط دولت جوان انقلابی میسر می شود گفت: هدف مانور تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان برای جلوگیری از تشکیل دولت جوان حزب الهی است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام محمدعلی دایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌شهر، یکی از مهمترین دغدغه های امروز کشور که کام مردم را تلخ کرده مسئله اقتصاد و معیشت دانست و اظهار کرد: درحالی که رهبر معظم انقلاب بدلیل دغدغه مندی در خصوص اقتصاد و معیشت مردم 10 سال گذشته را با عناوین اقتصادی نامگذاری کرده و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند اما متاسفانه عملکرد مسئولان دولتی برخلاف و ضد منویات ایشان بوده است.

امام جمعه موقت شاهین شهر، با بیان اینکه هدف دشمن از تحریم های اقتصادی مختل کردن زندگی و خسته کردن مردم است خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است با با تحریم های ظالمانه اصلی ترین عامل قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مردم هستند را گرفته و ضربه وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست رفع تحریم ها چاره و راه مقابله با دشمنان نیست تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که راه مقابله با توطئه دشمن خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم ها است، اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تنها توسط دولت جوان انقلابی میسر است چرا که بسیاری از دولتها نه تنها سعی و تلاشی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ندارند بلکه گاهی آب به آسیاب دشمن هم می ریزند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر با اشاره به اینکه دشمن اعتراف کرده که ایران اسلامی در حال تکمیل کردن پازل قدرت خود است خاطرنشان کرد: به اعتراف دشمنان، ایران دارای سه قدرت در حوزه های فناوری، موشکی و حضور تعیین کننده در غرب آسیا است که با دست یابی به اقتصاد قوی، پازل قدرت ایران تکمیل می شود.

وی هدف مانور تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان را جلوگیری از تشکیل دولت جوان حزب الهی دانست و افزود: دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم تلاش می کند در فرایند برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه اختلال ایجاد کرده و بی اثر کند که در چنین شرایطی انسان عاقل در هر مقام و منصب و با هر تفکر و دیدگاهی نخواهد گذاشت دشمنان با بزرگنمایی نقاط ضعف و مشکلات در سرنوشت کشورش دخالت کرده و برای او تصمیم گیرنده باشد

حجت الاسلام دایی اضافه کرد: بزرگنمایی نقاط ضعف، اختلاف افکنی بین جناح های سیاسی کشور، تخریب و تبعیض شخصیت ها و نامزدها، فضاسازی برای القای تقلب و شبهه افکنی در انتخابات، فریب مردم برای ممانعت از سرکار آمدن افراد مطیع انقلابی و انتخاب فردی که چشم به دهان آمریکا دارد ار ترفند و توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب، توجه به دو مقوله صبر و بصیرت را موجب افزایش مشارکت و پیروزی جریان انقلاب دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای زعامت خود همواره تاکید و یادآور شده اند؛ دشمن امیدوار است با ایجاد دو دستگی و اختلاف افکنی نفوذ کرده و روی آن هم سرمایه گذاری می کند. اما ما باید هوشیار باشیم و هر حرف و شایعه ای که علیه مسئولان مطرح می کنند را باید ابتدا بررسی کنیم که منشا این حرف و موضوع از جانب دشمن برای ایجاد اختلاف است یا خیر.

امام جمعه موقت شاهین شهر در ادامه با بیان اینکه حفظ وحدت اصل است و اگر زمانی احساس تکلیف شرعی کردیم ولی عمل به آن مانع وحدت شده و تشنج ایجاد می کرد عمل به آن تکلیف حرام است

وی با توصیه به پرهیز از نگاه های صفر و صدی به افراد و جریان های داخلی، نقد غیرمنصفانه، بی توجهی به اصل جذب حداکثری و دفع حداقلی، الگوی تعامل رهبر انقلاب با افراد و جریان های مختلف را پبشنهاد کرده و افزود: احساس تکلیف های غیر واقعی و غیر الهی و رسیدن به مطامع خود به هر قیمت و هزینه ای برای نظام و انقلاب پیروی از هوای نفس است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.