۰۷:۴۸ - یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

خون حاج قاسم حرف تازه دارد/ عامل مشکلات کشور، بی توجهی مسئولان به دستورات اسلام و تدابیر رهبر انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی و عمل نکردن برخی از مسئولان به دستورات اسلامی، تدابیر رهبر انقلاب و بی‌توجهی به ظرفیت‌ جوانان عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش شاهین پرس؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء در جمع بسیجیان حوزه امام علی(ع) ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با گرامیداشت روز نیروی هوایی اظهار کرد: بیعت خلبانان و همافران در 19 بهمن سال 57 با حضرت امام(ره) پیروزی انقلاب را سرعت بخشید و حکومت ستم شاهی را درهم شکست چرا که حرکتی به موقع و همراه با جریان انقلاب بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان وظیفه اصلی نیروهای بسیج را تامین آرامش، آسایش و امنیت مردم جامعه عنوان کرد و افزود: جانفشانی 230 هزار شهید دوران دفاع مقدس برای تامین آرامش، آسایش، استقلال، آزادی، عزت و شرافت ناموس جمهوری اسلامی بود، مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران اسلامی، خاکریز و جبهه های جنک را به سواحل مدیترانه بردند تا امنیت، آرامش و آسایش مردم حفظ شود و آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی بسیج در شهرها همراهی و مشارکت با مردم در برنامه ها است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بواسطه حضور و مشارکت مردم به ثمر نشست امروز هم این مردم هستند که در برابر کرونا ایستادگی می کنند.

سردار فداء با تاکید بر اینکه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اداره حکومت اسلامی و مقابله با موانع و چالش ها با مشارکت مردم امکان پذیر است. تصریح کرد: این انقلاب 43 سال به واسطه حضور، پشتیبانی، مشارکت و دفاع مردم از ایمان، اعتقادات و ولایت، ایستادگی کرده و ماندگار شده است.

وی اضافه کرد: باید زمینه ای فراهم شود که ظرفیت های درونی جوانان، باورها، ایمان و اعتقاد، قدرت و توان و علم و شایستگی همانند شهدای 8 سال دوران دفاع مقدس بارور شده و در دفاع از انقلاب بکار گرفته شود.

*یقین داشته باشید بشارت های حضرت آقا محقق خواهد شد

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: بشارت های رهبر معظم انقلاب قطعا محقق خواهد همانگونه که حضرت امام(ره) سال 67 در پیام قطعنامه پیروزی اسلام را نوید داده و فرمودند اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهد کشاند امروز ابتکار عمل و قدرت برتر منطقه در دست جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی و عمل نکردن برخی از مسئولان به دستورات اسلامی، تدابیر رهبر انقلاب و بی‌توجهی به ظرفیت‌ جوانان را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: قبله آمال و چشم امید برخی فقط به آمریکا و میز مذاکره با آمریکا و اروپا است در حالی که رمز پیروزی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار جهانی است همان کاری که شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با وجود فشار تحریم و تهدید انجام دادند.

سردار فداء خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با 7 تریلیون دلار هزینه، توطئه های زیادی را برای از بین بردن انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا رقم زد اما با درایت، هوشمندی، حرکت آگاهانه حضرت آقا به سردمداری حاج قاسم سلیمانی هیمنه آمریکا با همه این توطئه ها در هم شکسته شد.

*خون حاج قاسم حرف تازه دارد و شهادتش مسیر ما را مشخص کرد

وی اضافه کرد: خون حاج قاسم هر روز حرف تازه دارد و شهادت او مسیر حرکت را برای همه ما مشخص کرده است که به زودی شاهد خروج آمریکایی‌ها از منطقه و اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به وقایع اخیر کنگره آمریکا ابراز کرد: کسانی که به دنبال ناامن کردن کشور ما بودند امروز به مرز فروپاشی رسیده اند و مراسم تحلیف ریاست جمهوری را در درون پادگان و دژ نظامی برگزار کردند، کسانی که ما را تحریم و تهدید کردند با وجود همه امکانات در مقابل کرونا زمین گیر شده و از یکدیگر ماسک می دزدیدند و روزانه هزاران نفر تلفات بر اثر کرونا دارند، کسانی که ما را از 700 کیلومتری موشک تهدید می کردند ناو در حال حرکت آنها در عمق دریای عمان در رزمایش هوافضای اخیر مورد هدف نیروهای ما قرار گرفت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، قدرت و توان بازدارندگی را به بازوان جوانان وابسته دانست و تاکید کرد: باید شاخصه های شهدا، سبک زندگی، سیره و منش و رفتار شهدا سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و با توسل به ائمه معصومین و استفاده از ظرفیت ها، بعد ایمانی و معنوی خود را تقویت و توشه حرکت عظیم برای جهاد بزرگ قرار دهیم تا در بحران ها کم نیاوریم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.