۱۴:۲۹ - جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر:

به افراد با روحیه انقلابی در انتخابات مجلس رای دهید

امام جمعه شهر گفت: ملت ایران دوم اسفندماه امسال در انتخابات مجلس یازدهم به افراد با روحیه انقلابی، شجاع، عدالت خواه و تسلیم ناپذیر در برابر فشار دشمنان رای می دهند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر اظهار کرد: ملت ایران به افراد با روحیه انقلابی، شجاع، عدالت خواه و تسلیم ناپذیر در برابر فشار دشمنان در انتخابات مجلس یازدهم در اسفند امسال رای دهند.

امام جمعه شاهین شهر افزود: آن دسته از رای دهندگانی که نامزد اصلح را هنوز تشخیص نداده و انتخاب نکرده اند توصیه می کنم که با افراد دارای تشخیص و مطمئن مشورت کنند.

وی با انتقاد از برخی از سوء مدیریت ها و کوچک شدن سفره خانواده ها، خاطرنشان کرد: هرکسی که به امنیت کشور و آبروی وطن حساس است مکلف است در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کند، شکم پاره های وهابی مترصد هستند انتخابات ایران با مشارکت ضعیف مردم تشکیل شود تا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه افکنی کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی سه اتفاق مهم پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را این گونه تحلیل کرد: به برکت خون این شهید بزرگ و تلاش مضاعف جبهه مقاومت، انصار الله یمن در عملیات بنیان مرصوص شکست سختی به متجاوزان آل سعود داد، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به پیروزی های سریع دست‌ یافتند و نخست وزیر جدید عراق معرفی شد.

وی اظهار کرد: آمریکا و مرتجعان عربی خلیج فارس خواهان آن نیستند که اوضاع عراق آرام باشد و دولت قوی بر سرکار بیاید.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر تصریح کرد: باوجود تداوم دشمنی ها و توطئه‌های آمریکا و هم پیمانان این رژیم تروریست، خودکفایی کشور و درون گرایی اقتصاد کشور سرعت گرفته است.

وی با اشاره به وقایع دهه فجر سال 57 اشاره کرد و در خصوص شکسته شدن حکومت نظامی رژیم پهلوی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بیعت تاریخی افسران نیروی هوایی در بهمن سال 57 گفت: در بدنه نیروی هوایی ارتش دوران پهلوی فرماندهان و افسران با بصیرتی وجود داشت که حقارت های آمریکا را کاملا لمس کرده بودند.

حجت‌الاسلام هاشمی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا ابراز کرد: ایستادگی و صبر مادران و همسران شهدا از عوامل مهم قدرت مندی و ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار در 41, سال اخیر بوده است.

وی ضمن دعوت از خیران شاهین شهری برای مشارکت در تعمیر مسجدالمهدی(عج) این شهر که در جریان حوادث دی ماه آسیب دیده به خانواده ها توصیه کرد: با استفاده از عبارت های تشویق آمیز، پرهیز از عیب جویی نسبت به هم، خشنود کردن یکدیگر، کوتاه آمدن در جدل ها و دلچسب کردن محیط زندگی، به رزق معنوی اهمیت ویژه دهند تا اسیر شبهات نشده و مواظب نفوذ فرهنگی دشمنان و کشورهای غربی باشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.