۱۳:۲۳ - چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر خبر داد:

جزییات شهادت و مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از برگزاری مراسم وداع و تشییع با شهید مدافع امنیت استوار یکم میلاد امینی خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی با اشاره به برگزاری مراسم وداع و تشییع با شهید مدافع امنیت استوار یکم میلاد امینی اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت ساعت 20 امشب در خیمه حسینی در جوار شهدای گمنام و مراسم تشییع این شهید ساعت 8:30 صبح فردا از مقابل کلانتری ۱۲ به سمت سه راه فردوسی شاهین شهر برگزار می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه پیکر این شهید والامقام پس از شاهین شهر در شهر درچه نیز تشییع و در زادگاهش خاکسپاری می شود خاطرنشان کرد: استواریکم میلاد امینی حدود ساعت سه بامداد هفتم مهر به همراه یک سرباز وظیفه هنگام گشت زنی در آزاد راه آزادگان در محور شاهین شهر _اصفهان به خودرویی مشکوک و دستور توقف می دهند که در تعقیب و گریز، هدف تیراندازی سرنشینان خودرو قرار گرفته و مجروح می شوند.

وی افزود: در این درگیری دو سرنشین خودروی وانت مزدا که بعدا معلوم شد سارق مسلح هستند متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

سرهنگ بساطی اضافه کرد: در این حادثه علاوه بر استوار یکم امینی که از ناحیه دست و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است سرباز وظیفه میلاد فلاحتی هم مجروح می شود که با وجود تلاش پزشکان،  شب گذشته استوار یکم میلاد امینی در بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

از شهید استواریکم میلاد امینی یک دختر حدود یک سال و نیمه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.