۰۶:۳۱ - چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبر داد؛

باند توزیع دلار‌های تقلبی در شاهین شهر به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه از دستگیری اعضای باند چهار نفره توزیع دلارهای تقلبی و کشف 274 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی از آنان خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی، از انهدام باند چهار نفره توزیع دلارهای تقلبی در شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت مدیر واحد طلافروشی در شاهین شهر مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، فردی ناشناس در ازای خرید زیورآلات، تعداد هفت قطعه اسکناس 100 دلاری ارائه کرد که هنگام فروش آن‌ها متوجه تقلبی بودن اسکناس‌ها شدم.

وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی در کمترین زمان ممکن متهم دستگیر و تمامی زیورآلاتی که با این روش کلاهبرداری شده بود به شاکی مسترد شد.

سرهنگ بساطی، اضافه کرد: با اعترافات متهم سه همدست وی نیز طی عملیاتی جداگانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعداد 274 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و تمامی متهمان بازداشت‌شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.