۲۱:۲۸ - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

سبکبالان خرامیدند و رفتند...

پالایشگاه اصفهان میزبان دو شهید گمنام شد/تصاویر

دو کبوتر سبکبال آسمان عشق، با حضور باشکوه کارکنان پالایشگاه اصفهان تشییع و در یادمان شهدا به خاک سپرده شدند.

به گزارش شاهین پرس؛ کبوتران شکسته بال و بی نشان تازه از سفر برگشته دوران هشت سال دفاع مقدس پیش از ظهر امروز بر دوش جمع زیادی از مسئولان و کارکنان پالایشگاه اصفهان تشییع و سپس در یادمان شهدای این پالایشگاه تدفین شدند.

مسئولان و کارکنان پالایشگاه اصفهان صبح امروز با حضور باشکوه خود در ورودی پالایشگاه، از پیکرهای شکسته بال دو شهید گمنام استقبال و تشییع کردند.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به سروقامتان از راه رسیده و قدردانی از حضور مسئولان محلی و استانی، و با بیان اینکه به شهدا خیلی مدیون هستیم، گفت: امنیت و آرامش امروز کشورمان، در منطقه ای پر از آشوب و جنگ و فتنه را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدایی هستیم که از جوانی و زندگی خود گذشتند تا ایران اسلامی سربلند و سرافراز باقی بماند.

محمدصادق حاجیان، با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و فردای قیامت باید جوابگو باشیم، از برخی تحلیل های نادرست این روزها ابراز تاسف کرد و افزود: نباید ناسپاسی کنیم بلکه همه ما در هر مقام و منسب و جایگاهی که قرار داریم، وظیفه داریم در سایه امنیت و آرامشی که شهدا برای ما بوجود آوردند برای آبادانی و سربلندی کشورمان تلاش کنبم.

وی با بیان اینکه پیکر های مطهر و مقدس این دو شهید ۲۲ و ۲۷ ساله به تازگی تفحص و به کشور بازگشته اند اظهار کرد: شهید ۲۷ ساله، سال 62 در عملیات رمضان در شرق بصره و شهید 22 ساله سال 64 در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده اند.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، با اشاره به حمله موشکی رژیم بعث عراق به پالایشگاه اصفهان ادامه داد: پالایشگاه اصفهان سال 66 مورد حمله موشکی رژیم بعثی قرار گرفت که در این حمله 11 نفر از کارکنان پالایشگاه به شهادت رسیدند بر همین اساس یادمان شهدا در محل اصابت موشک دشمن احداث شد و امروز پیکرهای این دو شهید در محل یادمان شهدای پالایشگاه تدفین می شوند.

وی با شکر گذاری بابت توفیق میزبانی از دو شهید گمنام اضافه کرد: درخواست میزبانی از شهدای گمنام را پالایشگاه اصفهان، سه سال قبل به اداره‌ کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان داده بود، که حدود یک ماه قبل این درخواست با بازدید محمد باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از این پالایشگاه، مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.