۱۳:۳۱ - سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

در رقابت بین تیم های شرکت کننده؛

جام شهدای دولت به والیبال شهرداری میمه رسید

نایب رییس هیات والیبال شاهین شهر و میمه گفت: در رقابت بین تیم های والیبال شرکت کننده در مسابقات جام شهدای دولت، تیم والیبال بانوان شهرداری میمه قهرمان شد.

به گزارش شاهین پرس، زهرا سورانی از قهرمانی تیم شهرداری میمه در مسابقات جام شهدای دولت خبر داد و گفت: مسابقات والیبال جام شهدای دولت به مناسبت هفته دولت در پنج هفته و با برگزاری 18 رقابت میان 9 تیم، در محل سالن میعاد ورزشگاه شهید ایراندوست میمه برگزار شد.

نایب رییس هیئت والیبال شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: پس از رقابت تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، تیم شهرداری میمه با کسب مقام اول بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم جوشقان قالی عنوان دوم و تیم های بزرگسالان ازان و شورای میمه بصورت مشترک مقام سوم بازی ها را کسب کردند.

سورانی سطح ورزشکاران بانوان شاهین شهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: سطح بازی بانوان ورزشکار شاهین شهر را از حضور آنها در رده های بالای ورزشی مثل تیم ملی می توان دریافت کرد.

وی به حضور دو بانوی والیبالیست در تیم های منتخب جوانان اصفهان اشاره کرد و افزود: آفرین باقری و مریم گرامی دو بانوی والیبالیست شاهین شهری در مسابقات کشوری که به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد بازی می کنند.

نائیب رئیس هیئت والیبال شهرستان با بیان اینکه تینا سلحشور و زینب مدنی عضو تیم ملی نوجوانان هستند خاطرنشان کرد: تینا سلحشور عضو تیم مینی والیبال شاهین شهر است که پس از یک ماه اردوی انتخابی، به عضویت تیم منتخب استان در این رشته برای شرکت در مسابقات کشوری درآمد.

مربی تیم های منتخب شاهین شهر به برگزاری یک دوره مسابقات مشابه در آینده نزدیک در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: اردوی انتخابی والیبال مردان در حال برگزاری است که نتایج رقابت ها هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.