۱۱:۲۰ - پنجشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در آستانه روز قدس؛

شرکت در راهپیمایی روز قدس پشتوانه امنیت کشور است

ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه ای صادر و اعلام کرد؛ روز قدس پشتوانه امنیت کشور است و هر یک نفری که در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند به سهم خود از امنیت کشور، امنیت ملت و دستاوردهای انقلاب دفاع می کند.

به گزارش شاهین پرس، ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در آستانه یوم الله روز قدس با انتشار بیانیه‌ای روز قدس را روز جهانی مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام و از عموم مردم شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

“روز قدس روز اسلام است.” امام خمینی(ره)

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما گرامیان در ماه رحمت و ضیافت الهی، انقلاب اسلامی ایران از رهگذر تبیین اندیشه و آرمان عدالتخواهانه مبتنی بر  اسلام ناب محمدی(ص) خود در صدد برآمد با روش های نرم و غیر مستقیم به یکی از آرمان های مطلوب خود یعنی بیداری اسلامی دست یابد، استفاده از قدرت نرم به منظور نشان دادن مشروعیت سیاستهای انقلاب اسلامی را می توان چهره ای جدید از قدرت قلمداد کرد که در برگیرنده مولفه های فرهنگی ایدئولوژیک،سیاسی و فکری بوده است. انقلاب اسلامی با تبیین اینکه (اسلام راه حل و جهاد وسیله اصلی است)به مبارزات مردم فلسطین و انتفاضه آنان جنبه فراملی فراقومی و فرا مذهبی بخشید و مبارزه با رژیم صهیونیستی را جهانی کرد. بازیابی هویت اسلامی و بازگشت به اسلام، افشای مکرر نقشه اسرائیل بزرگ مبنی بر” اسرائیل مرزهای تو از نیل تا فرات است.” و تاکید بر خطر توسعه طلبی اسرائیل، تفکیک یهود از صهیونیسم، اتحاد امت اسلام و بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت ها و قابلیت های جهان اسلام که اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نمونه ای از رویکرد آگاهانه و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

آری به فرموده رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی)، روز قدس این حرکتی که امام بزرگوار ما آن را آغاز کرد و بحمدالله روز به روز بهتر و سال به سال گرمتر شد و همچنان ادامه دارد، یک حرکت عمیق و پرمعنایی است، این فقط یک راهپیمایی نیست. خونی است که در این روز در رگ های امت اسلامی می دمد و علی رغم اینکه کسانی می خواهند مسئله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، این مسئله را روز به روز زنده تر می کند و همین گونه خواهد بود.

وظایف سنگینی بر دوش مسئولان اسلامی است که امیدورایم خداوند همه را هدایت کند به آنچه وظیفه آنها است و کمک کند که بتوانند این وظایف را انجام بدهند. آری روز قدس پشتوانه امنیت کشور نیز هست، این را همه آحاد مردم عزیز ما بدانند، هر یک نفری که روز قدس به خیابان می آید به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند، روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است ان شاء الله امسال هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر این روز با عظمت تر از همیشه برگزار خواهد شد و آرزوی تمام مبارزان و مجاهدان و آزادی خواهان جهان مبنی بر آزادی قدس شریف و بازگشت به آغوش جهان اسلام و نابودی اسرائیل و محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به زودی فرا خواهد رسید.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

سی و یکم خرداد 96

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.