۱۶:۲۶ - دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در اصفهان/ ۳۵۰ اثر به دبیرخانه رسید

اختتامیه، معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها (ابوذر) و بزرگداشت قشر بسیج رسانه در استان اصفهان ۱۴ دی‌ماه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش شاهین پرس،  رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، درباره برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها (ابوذر) و بزرگداشت قشر بسیج رسانه در استان اصفهان فردا برگزار خواهد شد.

رضا صفری در این رابطه توضیح داد: مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان با عنوان «جشـنواره ابوذر» با حضور اهالی رسانه استان هم‌زمان با سالروز گرامیداشت روز قشر بسیج رسانه در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌گردد.

وی بابیان اینکه بیش از 350 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، گفت: محورهای این جشنواره با موضوعات گفتمان انقلاب اسلامی، امربه‌معروف و نهی از منکر، نقش رسانه‌ها و فضای مجازی (آسیب‌شناسی، فرصت‌ها و چالش‌ها)، ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی، ترویج فرهنگ نماز، حجاب و عفاف در نظر گرفته‌شده بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ادامه داد: بیش از 52 نفر آثار خود را در قالب‌های تیتر، مصاحبه، یادداشت تحلیلی- تبیینی، گزارش خبری – تحلیلی و عکس به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان اصفهان ارسال کرده بودند.

صفری، با اشاره به به فرمایش رهبر حکیم انقلاب که فرموده اند «مؤثرترین سلاح بین‌المللی علیه مخالفان و دشمنان، سلاح تبلیغات و سلاح ارتباطات رسانه‌ای است» گفت: مجموعه بسیج رسانه می‌تواند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها تأثیرگذار باشد.

آیین اختتامیه، معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها (ابوذر) و بزرگداشت قشر بسیج رسانه در استان اصفهان سه‌شنبه 14 دی‌ماه از ساعت 9:30 صبح در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.