۱۶:۱۰ - یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا

حضور 2 نماینده اصفهانی در اردوی تیم ملی دوومیدانی برای مسابقات آسیایی

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان گفت: در تمرینات اردوی تیم ملی که هم‌اکنون در کیش در حال برگزاری است، من و رضا قاسمی از استان اصفهان حضور داریم.

به گزارش شاهین پرس، اردوی تیم ملی دوومیدانی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، در تمام ماده‌های این رشته در کیش در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه هم بانوان و هم آقایان در این اردو شرکت دارند، افزود: من به همراه رضا قاسمی از استان اصفهان حضور داریم؛ البته لازم به ذکر است که مسابقات قهرمانی آسیا خرداد ماه 96 به میزبانی هند برگزار می‌شود.

این ملی‌پوش ادامه داد: برای مشخص شدن نفرات فیکس از طرف فدراسیون رکوردگیری صورت می‌گیرد که زمان آن به احتمال زیاد فروردین و اردیبهشت‌ماه 96 خواهد بود؛ یعنی اگر دوومیدانی‌کاران حد نصاب را کسب کنند، به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: اردوی کیش 21 روزه است که یک هفته آن گذشته، در پایان هفت روز تا اردوی بعد زمان داریم؛ مرحله بعدی اردو در تهران انجام می‌گیرد.

فصیحی تصریح کرد: در دو ماده سرعت (دوی 100 متر و 200 متر) شرکت می‌کنم اما بیشترین تمرکزم روی 100 متر سرعت است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در کیش شرایط خیلی خوب است و امکانات خوبی در اختیارمان قرار داده‌ شده به طوری که مربی خودم اینجا حضور دارد و صبح و عصر تمرین می‌کنیم؛ همه چیز هم مرتب و منظم است.

بازیکن تیم ملی بیان داشت: تمام تمرکزمان تنها روی تمرینات است؛ من نیز برای گرفتن مدال و یک نتیجه خوب تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.