۱۱:۴۰ - پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خبر داد

اعزام 50 هزار دانشجو در قالب 1300 گروه جهادی به مناطق محروم در سال جاری

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: در تابستان امسال بیش از 50 هزار دانشجو در قالب 1300 گروه جهادی از دانشگاه‌های سراسر کشور به مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش شاهین پرس، داوود گودرزی در حاشیه کنگره شهدای دانشجوی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: دانشجویان جهادی در فصل تابستان و ایام تعطیلات نوروز به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها رویکرد جدید سازمان بسیج دانشجویی است، افزود: باید در راستای رفع محرومیت روستاهای کشور یک برنامه‌ریزی مدون انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه گفت: در تابستان امسال بیش از 50 هزار دانشجو در قالب 1300 گروه جهادی از دانشگاه‌های سراسر کشور به مناطق محروم اعزام شدند.

گودرزی خدمت به مردم را درس‌آموزی از شهدا دانست و عنوان کرد: این امر مهم برگرفته از مکتب اسلام، امام خمینی(ره) و انقلاب است که همواره بر خدمت به مردم تأکید داشتند.

وی تأکید کرد: اردوی جهادی یک اقدام و حرکت پسندیده است که تحت عنوان آن دانشجویان بسیجی در روستاهای مختلف و محروم حضور پیدا کرده و به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان تصریح کرد: هدف جهادگران بسیجی خدمت به مردم مناطق محروم است که وظیفه این گروه‌ها و مسؤولان آسان کردن امور مردم است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.