۲۲:۴۵ - چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲

حجة الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان:

عزت ما در گرو پایبندی به احکام اسلامی

وی افزود: توجه به ارزشهای اسلامی، اجرای منویان رهبر معظم، حفظ وحدت در جامعه، عدم اعتماد به غرب، پرهیز از تمایلات شخصی در انتصابات، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مورد تاکیدیمنویات رهبر بزرگوار است که مسئولین باید بدان توجه کنند.

201402093409

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، حجه الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در جمع اهالی روستای مورچه خورت، عوامل پیروزی انقلاب را رهبری عالمانه و حکیمانه امام خمینی (ره)، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران، ایدئولوژی و اصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است و نباید بخاطر امور مادی و معیشتی ،عزت و اقتدارمان را زیر سوال ببریم .

وی افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون هزاران هزار شهید والامقام آبیاری شده و کسی حق ندارد با سوء مدیریت و تدبیر آن را تضعیف نماید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بیان اینکه: یاری خدا از آن مومنان است افزود: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

حجة الاسلام اسلامی در ادامه افزود: همه عزت ما در گرو پایبندی به احکام اسلام است.

وی افزود: توجه به آمریکا، اجرای منویان رهبر معظم، حفظ وحدت در جامعه، عدم اعتماد به غرب، پرهیز از تمایلات شخصی در انتصابات، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مورد تاکید مراجع معظم تقلید است که مسئولین باید بدان توجه کنند.

ایشان در ادامه با اشاره به  تهدیدات دشمن گفت: ملت ایران،  امریکا و رژیم صهیونیستی را همچنان دشمن اصلی خود و آرمانها می داند و در روز 22 بهمن جواب دندان شکنی به آنها خواهند داد و استحکام، اقتدار و صلابت خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تهدیدات انقلاب را تفرقه، مفاسد اقتصادی، فروپاشی خانواده ها، اعتیاد، استفاده نامطلوب از شبکه های ماهواره ای و نداشتن سواد رسانه ای، بی بصیرتی و آسیبهای اخلاقی و اجتماعی دانست و گفت: باید روز بروز فرهیختگان جامعه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به وظائف خود در این رابطه عمل نمایند و مسئولین هم مراقبت کافی را از زیر مجموعه های خود داشته باشند.

در ادامه این مراسم مقاله توسط یکی از نوجوانان خوانده شد و گروه سرود به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه از منتخبین مدارس و بسیج خواهران تجلیل شد.

201402093418

201402093412 201402093409

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.