۱۲:۱۲ - چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴

عضو کمیسیون امنیت ملی

رفتار هیئت ایرانی در سازمان ملل بیش از اندازه بهداشتی بود/آل‌سعود عقلش را از دست داده

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برخورد گستاخانه عربستان اظهار داشت: وزارت خارجه و آقای ظریف باید جواب عربستان را انقلابی و جدی می داد تا امروز شاهد این رفتار نباشیم.

 ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در مورد رفتار دولت با عاملان جنایت منا گفت: صحبت و رفتار آقای ظریف و وزارت خارجه در شان ملت ایران نبود؛ و این رفتارها بیش از اندازه بهداشتی بود.

وی ادامه داد: تا به الان کسی مشاهده نکرده که مقتول به این شکل ظریفانه با قاتل برخورد کند؛ ظریف در  روز اتفاق جنایت منا بدون محابا  باید نیویورک را ترک و با کشور های اسلامی شروع به رایزنی می کرد.

آقامحمدی اظهار داشت: وزیر خارجه باید انقلابی و جدی با عربستان برخورد می کرد تا امروز یک کشوری که هنوز در عصر جاهلیت به سر می برد جواب جمهوری اسلامی ایران را طور دیگر ندهد.

نماینده مردم خرم آباد در مورد جنایت عربستان گفت: عربستان گویا عقل خود را از دست داده و خود را در حال نا امیدی می بیند و به همین دلیل به سوی دیوانگی پیش می رود و پریشان است.

آقا محمدی در ادامه گفت: ایران باید از طریق سازمانهای بین المللی از دولت عربستان شکایت کند تا این کشور در رابطه با این جنایت پاسخگو باشد.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.