۱۷:۱۰ - دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲

حجة الاسلام صالحیان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان

بالاترین خیانت در جریان فتنه 88 پس از آمریکا و فتنه گران از جانب خواص کشور بود

عده‌ای فریب‌ خورده که نمی‌توانند نفس درونی خود را مدیریت کنند به وجود آورنده فتنه هستند.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا” ، حجة الاسلام صالحیان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان درهمایش بزرگداشت حماسه یوم الله “9 دی” که باحضور گسترده اقشار مختلف مردم با ایمان، مسئولین شهرستان  و ائمه جمعه و جماعات در تالار شیخ بهایی شاهین شهربرگزار شده بود، با بیان اینکه در روز “9 دی” 88 مردم، بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند.اظهار داشت: بصیرت سرمایه وجودی انسان است که خداوند در وجود انسان های شایسته و با اخلاص به ودیعه می گذارد.

حجة الاسلام و المسلمین صالحیان افزود: روز بزرگ و حماسی”9 دی” چند اصطلاح و واژه به ذهن می آورد که یکی از آن ها اصطلاح ” فتنه” می باشد که در قرآن کریم نیز در چند مورد به کار رفته  و هشدار داده شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه آنچه می‌تواند انسان را از فتنه بازدارد، مدیریت کامل بر هوای نفس خود است.افزود: عده‌ای فریب‌ خورده که نمی‌توانند نفس درونی خود را مدیریت کنند به وجود آورنده فتنه هستند.

حجة الاسلام و المسلمین صالحیان افزود:اصطلاح بعدی” بصیرت” می باشد که ملت ایران در 9 دی ماه 88 به خوبی بصیرت خویش را نشان دادند و با تبعیت از ولایت جریان فتنه را کور کردند.

کاربزرگ را مردم انجام دادند، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی توسط ملت ایران صادر شد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: بصیرت سرمایه وجودی انسان است که خداوند در وجود انسان های شایسته و با اخلاص به ودیعه می گذارد. خداوند بصیرت را به زنان، مردان، ملت و امتهایی می دهد که در آزمایش های مختلف زندگی پیروز شده باشند و این بصیرتی که عامه ملت ما داشتند سرمایه بزرگی در”9 دی” شد، که سبب شد انقلاب با آرمانهای بلند و اندیشه های امام و رهبری را حفظ و حراست شود. و اگر امروز با استقامت مسیر انقلاب را طی میکنیم به سرمایه بصیرت مردم است.

حجة الاسلام و المسلمین صالحیان افزود: این بصیرت یک سرمایه و پشتوانه‌ای است که همه ایادی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و همه آنهایی که در فتنه 88 مثل جنگ احزاب گرد هم جمع شدند تا به بهانه برگزاری یک انتخابات، این نظام را ساقط کنند باید بدانند تا زمانی که این بصیرت عمیق نافذ و اندیشمندانه در مردم ایران وجود دارد این انقلاب راه خود راطی خواهد کرد و پرچم را به دست حضرت ولی عصر(عج) خواهد سپرد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: در خصوص حماسه عظیم “9 دی ” به جز واژه های فتنه، بصیرت و ولایت پذیری، آنچه که به ذهن می آید سئوالاتی است که از سران فتنه و فتنه گران پرسیده شود: این است که شما وقتی که به نتیجه انتخابات اعتراض داشتید، آیا این اعتراضات باید از طریق مجاری قانونی مطرح می شد یا با ایجاد آشوب هایی که منجر به هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام و عزادران عاشورای حسینی می شد؟ و در آمریکا درموارد مشابه فصل الخطاب چه کسی است و “حق” را به چه کسی می دهند؟ که با صدور حکمی این چنین از این فتنه گران حمایت می کنند.

حجة الاسلام و المسلمین صالحیان افزود: این انقلاب نتیجه و عصاره زحمات 124 هزار پیامبر و آل پیامبر و قیام عاشورای حسینی است و این سرمایه بزرگ و حساسی است که همه ما باید از آن حفظ و حراست داشته باشیم.

وی افزود: “9 دی” همانند “عاشورا” برای ملت ایران تبدیل به یک مکتب شده و این بواسطه بصیرت مردم ایران بوجود آمد و در تاریخ ماندگار شد و به عنوان یک روز سیاسی و روز یزرگ مکتبی و فرهنگی ثبت شد، چرا که در مکتب مردم است که فرهنگ بصیرت را به نمایش می گذارند.

بالاترین خیانت در جریان فتنه 88 پس از آمریکا و فتنه گران از جانب خواص کشور بود.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: مسئله دیگر در حماسه “9 دی” این است که خواص در فتنه چه نقشی داشتند و چه ضربه‌‌ای وارد کردند؟ اساسا در جریان فتنه، خواص باید چه نقشی داشته باشند؟ مهمترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر در جریان فتنه روشنگری است، خواص باید فکر و اندیشه خود و روشنگری را در زمان حساس به نمایش بگذارد، نمی شود کسی عنوان خواص بودن را یدک بکشد ولی در زمان حساس فتنه سکوت کند. بالاترین خیانت در جریان فتنه 88 پس از آمریکا و فتنه گران از جانب خواص کشور بود. خواص باید بدانند که پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) سکوت خواص جریان مقدس پیامبر را به انحراف کشاند، و سکوت خواص حضرت علی علیه السلام را خانه نشین کرد و حضرت امام حسن علیه السلام را به صلح وادار و امام حسین علیه السلام را به معرکه جنگ آورد.

حجة الاسلام و المسلمین صالحیان افزود: اولین پیام همه شما مردان و زنان با ایمان شرکت کننده در این اجتماع باشکوه معنوی شاهین شهر و سراسر کشور این است که؛ سران فتنه باید محاکمه شوند و پاسخگوی کارهایی که در رابطه با ضربه‌ای که به عزت و جایگاه انقلاب در جهان شدند باشند.
دومین پیام، اینکه دنیا بداند این کشور بیمه شده امامت، ولایت و رهبری است، و این کشور با چیزی به عنوان امامت، ولایت و رهبری هیچگاه به تلاطم و بن بست نمی افتد،
و سومین پیام، آقای رئیس جمهور و دولتمردان، وقت کشور ارزشمند است و باید از وقت کشور در جهت پیشرفت و تعالی کشور استفاده کنیم و فرصتها نباید از دست برود باید با خرد جمعی، تولید علم  و انجام کارهای شایسته و بایسته اقتصاد کشور را پیش برد و مردم را به رفاه و آرامش رساند و عزتمندی کشور را در دنیا حفظ کرد.

بیاییم از سرمایه فرصت و زمان و سرمایه بزرگ رهبری و ولایت و امنیت در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

 

hamayash9day3

hamayash9day1

hamayash9day 2

همچنین بخوانید:

One Response to “بالاترین خیانت در جریان فتنه 88 پس از آمریکا و فتنه گران از جانب خواص کشور بود”

  1. ولایت گفت:

    سلام شبکه های ماهواره ای دارای برنامه های خوب و علمی با کیفیت عالی هم هست دیگر این نوع بایکوت کردن اثر ندارد.طبق آخرین آمار مرکز پژوهشهای مجلس 50 میلیون ایرانی دسترسی به ماهواره دارند . راه حل ارائه دهید اینها را خودمان میدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.