۲۰:۲۸ - چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با شاهین نا

انتصاب‌ افراد تندرو توسط دکتر روحانی مخالف شعار اعتدال ایشان است

جریانی در وزارت بدنبال خط ایجاد آشوب هستند و طبیعتا ازبهترین عناصری که برای عامل شدن در ایجاد این آشوب می توانند استفاده کنند همان عناصر فتنه گر سال 88 می توانند باشند.

haji-deligani

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی با شاهین نا اظهار داشت: جریانی در وزارت علوم به دنبال خط ایجاد آشوب هستند و طبیعتا از بهترین عناصری که برای عامل شدن در ایجاد این آشوب می توانند استفاده کنند همان عناصر فتنه گر سال 88 می توانند باشند.

خبرنگار شاهین نا: وزارت علوم اخیرا در اقدامی تأمل برانگیز و محرمانه برخی افرادی که دشمنی آشکار با نظام دارند و همچنین از فعالین فتنه 88 (دانشجویان ستاره دار) نیز می باشند را با شرایط و تسهیلاتی خاص به دانشگاه فراخوانی کرده اند، این اقدام وزارت علوم تحقیقات و فناوری که به نظر می رسد با رویکرد سیاسی انجام شده است را چگونه ارزیابی می کنید؟

حاجی دلیگانی: یک جریانی در بعضی وزارت خانه ها از جمله وزارت علوم است که به دنبال نا امنی و برهم زدن ثبات آرامش در مراکز آموزشی هستند که این برخلاف مشی دکتر روحانی در ایام انتخاباتی که ارائه دادند می باشد و طبیعی است که با خط آشوبی که دنبال می کنند از آقای روحانی هم بزودی عبور خواهند کردو حرف ایشان را هم نخواهند شنید.

خبرنگار شاهین نا: موضع مجلس در برابراقدام این وزارت خانه چیست؟

حاجی دلیگانی: مسائل این جریان در داخل کمیسیون آموزش و کمیسیون ملی در دست بررسی است. احتمالا در هفته آینده با توجه به سئوالی که از آقای فرجی دانا وزریر علوم و تحقیقات فناوری شده و بخشی از نگرانی های مجلس و تصمیماتی که دارد را در رسانه ها و صحن علنی مجلس مطرح خواهند کرد.

خبرنگار شاهین نا: این جریان با به وجود آوردن نا امنی به دنبال چه اهدافی هستند؟
حاجی دلیگانی: این افراد به دنبال خط ایجاد آشوب هستند و طبیعتا ازبهترین عناصری که برای عامل شدن در ایجاد این آشوب می توانند استفاده کنند همان عناصر فتنه گر سال 88 می توانند باشند. لذا به این افراد اجازه دادند و تسهیلات و شرایطی نیز فراهم کردند که در واقع در پاسخ به این تسهیلات آنان بتوانند خوشخدمتی به این جریان در برهم زننده آرامش داشته باشند. و دقیقا این فعل و حرکت برخلاف آن خط مشی است که مقام معظم رهبری بر ترویج علم و کرسی های ازاد آندیشی در دانشگاه ها در راه پیشرفت علمی مطرح کردند آنها به دنبال آن هستند که دانشگاه ها برگردد به سالهایی که هر گروه و حزب و دسته ای یک دفتری برای خودش داشت و دانشگاه ها جای همه چیز بود جز پیشرفت علمی.

لازم به تذکر است روز گذشته (سه شنبه سوم دی ماه) حاجی دلیگانی در نطق میان دستورخود در قسمت چهارم صحبت 5 دقیقه ای درصحن علنی مجلس علاوه برمطرح نمودن مسائل شهری و اجتماعی راجع به درمان و مشکلات مردم، به موضع تندروی آقای روحانی و اطرافیانشان اشاره نموده و بیان داشتند: آقای روحانی رئیس جمهور محترم شما با شعار اعتدال رأی آوردید، اما با نگاهی به اطراف خود و انتصاب ها در سطح کشور، آیا تندروتر از افرادی که به کار گمارده می شوند در کشور وجود دارد؟! و قطعا وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.