۰۹:۵۶ - سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

بهره برداری از 51 طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی شاهین شهر و میمه+ تصاویر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 51 طرح اشتغالزایی و خدمات مشاوره ای با 143 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان به بهره برداری رسید.

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از افتتاح و بهره برداری از پروژه های اشتغال زایی مددجویان بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵۱ طرح اشتغالزایی و دو مرکز مشاوره و خدمات پیشگیری در شهرستان به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح ها به صورت مستقیم برای 84 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: برای تکمیل این طرح ها جمعا ۳۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد علاوه بر این 109 میلیارد ریال نیز از محل بخش خصوصی برای راه اندازی این طرح مشارکت کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها و پروژه ها با حضور فرماندار شهرستان، معاون حوزه امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان و رئیس کمیته امداد شاهین شهر به بهره برداری رسید ادامه داد: مرکز مشاوره تحصیلی تربیتی «باهم» یازدهمین مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در شهرستان و مرکز خدمات پیشگیری و ارتقاء سلامت «زندگی التیام» اولین مرکز خدمات پیشگیری شهرستان به بهره برداری رسید و آماده ارائه خدمات به تمامی شهروندان عزیز است.

سید کمال صدیقی معاون حوزه امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در حاشیه این مراسم از بخش های حوزه توانبخشی بهزیستی شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.