۲۰:۲۱ - یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰

مدیر شبکه بهداشت شهرستان خبر داد:

شناسایی 8 بیمار مبتلا به اومیکرون در شاهین شهر و میمه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از شناسایی 8 بیمار مبتلا به سویه اومیکرون در این شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت جدی و دقیق شیوه نامه های بهداشتی، هرچه سریعتر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

علی پارسا در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از شناسایی 8 بیمار به سویه اومیکرون در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: براساس آخرین آمار تعداد مبتلایان کرونای امیکرون در کشور ١١۶٢ مورد با ٣ مورد فوتی در تبریز، یزد و شهرکرد و یک مورد بدحال در اهواز گزارش شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود: آمار مبتلایان اومیکرون در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا امروز، ۱۵۱ مورد است که ۱۳ نفر آنان در بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه تاکنون مورد فوتی اومیکرون نداشته ایم.

وی با بیان ابنکه ۱۲ نفر از این مبتلایان سابقه سفر خارجی طی دو هفته اخیر داشته اند به سرعت بالای واگیری و انتشار اومیکرون اشاره و به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه فریب خفیف بودن اومیکرون را نخورید و با جدیت شبوه نامه های بهداشتی بخصوص زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب در مکان‌های تجمعی و سربسته را رعایت کنند و هر چه سریعتر برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به مراکز سلامت یا مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.