۲۲:۲۰ - پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

ملت ایران سیلی محکم سوم را در انتخابات دوم اسفند به آمریکا خواهد زد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ملت ایران باحضور باشکوه در انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی، سیلی محکم سوم را بر صورت حاکمان تروریست آمریکا خواهد زد.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار مجتبی فدا در یادواره شهید مدافع امنیت روح الله بابایی، حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را سیلی محکم بر حاکمان تروریست آمریکایی دانست و اظهار کرد: نظامیان و حاکمان تروریست آمریکایی که سیلی های اول و دوم را در حمله موشکی به پایگاه نظامی عین الاسد و راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن را از ملت ایران دریافت کرده اند، آماده دریافت سیلی محکم تر در انتخابات مجلس یازدهم، دوم اسفند باشند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه خون 230 هزار شهید انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است خاطرنشان کرد: خون سردار جبهه مقاومت و یاران و هم رزمانش، موجب وحدت ملت های ایران و عراق شد و تقویت روز افزون جبهه مقاومت را به همراه داشت.

وی افزود: تحمیل هزینه هفت تریلیون دلاری به آمریکا در عراق و افغانستان، شکست توطئه‌های رسانه ای دشمنان و مصوبه اخراج نظامیان تروریست آمریکایی در پارلمان عراق و وحدت بیش از پیش ملت ایران از دیگر برکات و آثار شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است.

سردار فدا به خیانت های برخی کشورهای منطقه  اشاره کرد و افزود: در مقابل موفقیت های چشمگیر جبهه مقاومت، کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه غرب آسیا هم چون گاوشیرده، ثروت کشورهای خود را به رئیس جمهور تروریست آمریکا پرداخت می کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در تحلیل رویکرد دولت سازی آمریکا پس از شکست در جنگ صدام علیه ایران خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دنبال ایجاد دولت های دست نشانده درعراق و افغانستان بودند تا حلقه محاصره ایران را کامل کنند اما به لطف قدرت الهی، بصیرت رهبر معظم انقلاب، درایت شهید سلیمانی و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت، همه توطئه‌های آمریکا نقش برآب شد و ایران و جیهه مقاومت دست برتر را در غرب آسیا به دست گرفتند.

سردار فدا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم قوی شدن، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در قدرت نظامی، توان بازدارندگی و برد موشکی قوی است ولی به لحاظ اقتصادی، تنها یک مجلس قوی می تواند معضلات و نارسایی‌های اقتصادی و معیشتی را حل کرده وابستگی اقتصاد کشور به منابع نفتی را قطع و استقلال و خودکفایی اقتصادی کشور را به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب مجلس قوی و انقلابی در تشکیل دولتی قوی و حل شدن مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان نقش بسزایی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت ایران کسانی را برای مجلس یازدهم انتخاب کنند که مومن، انقلابی، عدالت خواه، حافظ خون شهدای میهن، مخالف رانت خواری و شجاع در برابر خباثت های انگلیس و آمریکای جنایتکار باشند.

یادواره شهید آبروی محله شهید مدافع امنیت روح الله بابایی که در حادثه تروریستی خاش زاهدان به فیض شهادت رسید با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان در زادگاه شهید روستای حسن رباط از توابع بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

قرائت دلنوشته فرزند شهید بابایی، اجرای گروه سرود، روایتگری همرزم شهید و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.