۱۴:۴۵ - جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر:

مقاومت مدبرانه، راهبرد دولت و ملت ایران در برابر آمریکا است

امام جمعه شاهین شهر گفت: ملت ایران در مقابله با دشمنی های آمریکای تروریست و جبهه استکبار، راهبرد مقاومت مدبرانه را برگزیده است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهین شهر اظهار کرد: ملت ایران در مقابله بادشمنی های آمریکای تروریست و جبهه استکبار، راهبرد مقاومت مدبرانه را برگزیده است.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه جامعه ایمانی کشور اگر استواری می خواهد باید به گونه ای عمل کند که موجب استواری آمریکا شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید تحرک بیشتری از خود نشان دهند و از پشت میزنشینی پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید در دشمن شناسی کوتاهی و همواره دشمنی خود را با آمریکای تروریست و رژیم کودک کش صهیونیستی را در بالاترین حد حفظ کنند، تصریح کرد: مردم سواد رسانه ای خود را ارتقاء داده و با روش های شبه پراکنی جبهه رسانه ای دشمن آشنا شوند، فریب روایت سازی جعلی را نخورند و خود را در برابر حوزه های دشمن شناسی تقویت کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی افزود: از هفته گذشته که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شربت شهادت نوشیدند، بیش از 70 درصد والدین نام نوزادان تازه متولد شده خود را قاسم نهاده اند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با اشاره به سخنان یک ژنرال آمریکایی مبنی بر اینکه تصمیم تروریستی ترامپ در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی کاراحمقانه ای بوده است خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی رئیس جمهور آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی موجب شد برنامه هسته ای ایران، جایگاه رهبری، وحدت ملت های ایران و عراق و جایگاه ایران در دنیا تقویت و مستحکم تر شود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی، قهرمانی شجاع و با تدبیری بود که با درایت و فرماندهی خود داعشی های وهابی و جنایتکار را در عراق و سوریه نابود کرد و به همین علت بود که دولت تروریست ترامپ تصمیم به شهادت او گرفت.

وی با انتقاد از موضع گیری برخی سیاسیون در گذشته که می گفتند دنیا دنیای مذاکره است نه موشک ابراز کرد: حرکت تلافی جویانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران ابهت پوشالی آمریکا را فرو ریخت و جرات جبهه مقاومت را در انتقام گیری اخراج نظامیان تروریست آمریکایی را افزایش داده است.

حجت‌الاسلام هاشمی از جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب خواست با ادامه راه شهید سلیمانی، زمینه ساز تشکیل مجلس انقلابی، اجرای منویات رهبری، مقابله با تهاجم فرهنگی، حمایت بیشتر از مظلومان، آزادی قدس شریف، تقویت جبهه مقاومت و انتقام خون سردار دل ها شوند.

وی از فرزندان کشور در نیروی هوافضای سپاه و سیلی به نیروهای اشغالگر آمریکایی در پایگاه عین الاسد(چشم شیر) عراق و کشته و مجروح شدن صدها نفر از نیروهای ارتش آمریکایی قدردانی کرد، و افزود: پس از جنگ جهانی دوم نخستین بار است که جمهوری اسلامی ایران حمله ای دقیق بر اساس منشور سازمان ملل متحد علیه یک پایگاه نظامی آمریکا انجام داده است.

امام جمعه شاهین شهر در خطبه اول، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: استفاده خانواده ها از آموزه های علوی زمینه ساز تربیت صحیح فرزندان ایرانی ست.
وی اضافه کرد: بقا و دوام اسلام به واسطه وجود مبارک بانوی دوعالم بود، نبی مکرم اسلام (ص) درباره بزرگ بانوی اسلام فرمود هرکس فاطمه را برنجاند مرا رنجانده است و هرکس که مرا برنجاند خداوند متعال را رنجانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.