۰۴:۲۰ - جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) منطقه اصفهان:

مقابله با دشمن نیازمند قدرت است، نه مذاکره و گفتمان/ جنگ آمریکا، نابودی اسرائیل را تسریع خواهد کرد

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) منطقه اصفهان، با بیان اینکه جنگ امریکا نابودی اسرائیل را تسریع خواهد کرد، گفت: ما با دشمنی مواجهه هستیم که برای رویارویی و مقابله با آن به مذاکره و گفتمان عقل و منطق نیاز نیست بلکه تنها باید با موضع قدرت با او مقابله کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار اصغر عرب پور، جمعه شب در همایش روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر که در یادمان شهدای گمنام پارک بانک استان این شهر برگزار شده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: کسی که در راه حق و حقیقت و اسلام ناب محمدی (ص) شهید نشود، محکوم‌ به مردن هست.

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) منطقه اصفهان، با بیان اینکه شهادت برای شیعیان واژه نامانوسی نیست زیرا هرگز لباس ذلت بر تن نمی کند، خاطرنشان کرد: چه در دوران دفاع مقدس و چه در خط مقاومت در سوریه اگر رزمندگان و بویژه شهدا در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی نمی کردند معلوم نبود چه بر سر دین و ناموس و انقلاب و کشور ما چه می آمد.

فرهنگ ایستادگی و مقاومت رزمندگان برگرفته از مکتب سرخ اباعبدالله الحسین(ع) است

وی با تاکید بر اینکه این شهدا هستند که همواره در 40 سال گذشته تامین کننده آرامش و امنیت ملت ایران بوده اند، افزود: تمام کشورهای مدعی حقوق بشر که دیروز پشت سر صدامیان ایستاده و از تجاوز و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان توسط ارتش بعث حمایت می کردند امروز نیز پشت سر گروهک های تروریستی از جمله داعش ایستاده بودند.

سردار عرب پور، با اشاره به گستردگی مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در همه کشورهای دنیا، مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و پیاده روی بزرگ اربعین را فرصت مغتنمی دانست و تاکید کرد: همه مردم دنیا باید با امام حسین(ع) آشنا شوند تا زمان فرج را نیز باور کنند زیرا امام زمان(عج) هنگام ظهور در معرفی خود می فرماید من فرزند امام حسین(ع) هستم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام فرهنگ ایستادگی، مقاومت و در برابر کفر و شهادت را از مکتب سرخ امام حسین(ع) آموختند و امروز همه ملت ایران امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا می دانند.

حیله مذاکره نتیجه شکست و ناتوانی دشمن در میدان نبرد است/ مقابله با دشمن نیازمند قدرت است نه مذاکره و گفتمان

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) منطقه اصفهان،با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: تمام جبهه کفر اعم از استکبار و صهیونیست و غیره در چهل سال گذشته هر زمان در میدان های نبرد، شکست می خورند به حیله مذاکره روی می آورند که قطعنامه 598 سال 67 و مذاکرات هسته ای سال های اخیر از آن جمله هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما با دشمنی مواجهه هستیم که برای رویارویی و مقابله با آن به مذاکره و گفتمان عقل و منطق نیاز نیست بلکه تنها باید با موضع قدرت با او مقابله کرد اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند باید در مقابل دشمن از خود ضعف نشان دهند چرا که دشمن به کشورهای ضعیف رحم نمی کند اما با کشورهای قدرتمند کنار می آید.

سردار عرب پور، با ذکر خاطراتی از شهید صیاد شیرازی و تشریح عملیات بیت المقدس، ابراز کرد: معتقد هستیم انقلاب ما انقلاب الهی و مورد تایید خدا و امام زمان(عج) است و در تمام مراحل انقلاب به‌خصوص در آزادسازی خرمشهر، عنایت خداوند متعال همیشه شامل حال ما بوده است، اگر این چنین نبود با وجود این همه دشمن و بدون داشتن هیچ پشتوانه تجهیزاتی، نمی توانستیم در مقابل همه کشورهای دنیا ایستادگی کرده و پیشرفت کنیم و می بینید که امروز پس از چهل سال مرزهای مقاومت ما تا دریای مدیترانه پیش رفته و ارتش اسرائیل هر روز در بیم و هراس است و این با هیچ عقل نظامی قابل محاسبه نیست.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر جا که از موضع ضعف با آمریکا و هم‌پیمانان او وارد مذاکره شده‌ایم در آنجا شکست‌ خورده‌ایم اما هر جا که از راه قدرت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های این دشمن خبیث وارد شدیم آنجا موفق شده‌ایم.

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) منطقه اصفهان، با اشاره به جنگ روانی دشمن برای ناامید کردن مردم از انقلاب، افزود: برخی به اشتباه مردم را از حمله آمریکا می ترسانند، در حالی که ما قبلا هم با آمریکا و عوامل او جنگ کرده ایم وقتی که هیچ امکاناتی برای مقابله نداشتیم، ولی امروز به لطف یاری خدا امکانات و تجهیزات پیشرفته ای داریم که برخی از آنان هنوز نمایش داده نشده است.

وی با اشاره به وعده حتمی خدا در قرآن برای یاری اسلام و جبهه حق، تصریح کرد: اگر برای رضای خدا و یاری دین او قدم برداریم قطعا یاری خدا هم با ما خواهد بود و این در طول دوران دفاع مقدس مشهود بود زیرا هرکجا به داشتن نیروی زیاد مغرور بودیم پیروزی چندانی حاصل نمی شد اما در شرایطی که تنها توکل ما به قدرت و اراده الهی بود به پیروزی های چشمگیری دست می یافتیم.

هیاهوی جنگ آمریکا، جنگ روانی و تبلیغاتی و ناشی از ناتوانی دشمن است

سردار عرب پور، تأکید کرد: مطمئن باشید که آمریکا جنگی را بر علیه ما آغاز نخواهد کرد و چون نمی تواند با ایران وارد جنگ شود این هیاهو که تنها یک جنگ روانی و تبلیغاتی است را راه انداخته تا بتواند برخی را ترسانده و پای مذاکره بنشاند.

وی با تاکید بر اینکه اگر آمریکا جنگی را در منطقه آغاز کند بدون شک این جنگ منجر به تسریع در نابودی اسرائیل و تمام منافع آمریکا در منطقه خواهد شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از لحاظ نظامی بسیار قوی است و از دشمن هرگز شکست نخواهد خورد، اما از لحاظ جریان نفوذ داخلی و فرهنگی ضعف وجود دارد که باید مراقب باشیم تا دچار انحراف نشویم.

این مقام نظامی با بیان اینکه اگر می خواهیم دچار انحراف نشویم باید مطیع فرمان ولایت فقیه باشیم تا فتح خرمشهرها تکرار شود، تصریح کرد: آمریکا هم روزی بدست مسلمانان فتح خواهد شد همانگونه که دشمنان انقلاب اسلامی (طاغوت و صدامیان) از بین رفتند اسرائیل و سردمداران آمریکا نیز از بین خواهند رفت و جمهوری اسلامی به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.