۲۰:۱۳ - چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه:

ترویج تفکر کار و تولید بر مبنای اقتصاد مقاومتی از اهداف محقق شده بسیج هستند/ اندیشه مقاومت از ایران به اقصی نقاط جهان صادر شده است

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه‏، ترویج تفکر کار جهادی و تولید بر مبنای اقتصاد مقاومتی را از اهداف محقق شده بسیج دانست و گفت: بسیج در زمان جنگ وظیفه دفاع از کشور را داشت و امروز در همه عرصه ها حضوری فعال و جهادگونه دارد و هرکجا نیاز احساس شود اولین ارگان بسیج وارد شده و اقدام به خدمت رسانی می کند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری، در نشست خبری با اصحاب رسانه، هفته بسیج را یادآور خاطرات بسیاری که در اذهان مردم است و رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی یک ملت و سرزمین دارد، دانست و اظهار کرد: بسیج پشتوانه ای قدرتمند برای نظام و نیروی برخواسته از بطن مردم است که تفاوت اساسی با دیگر جنبش ها دارد و آن عدول نکردن از ارزشهای اولیه انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه‏، با بیان اینکه بسیج در زمان جنگ وظیفه دفاع از کشور را داشت، افزود: بسیج امروز در همه عرصه ها حضوری فعال و جهادگونه دارد و هرکجا نیاز احساس شود اولین ارگان بسیج وارد شده و اقدام به خدمت رسانی می کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، بسیجی بودن را یک افتخار بزرگ دانست و افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجود خود را وقف اسلام کرده بود برهمین اساس پیروان علی(ع) بسیجیان واقعی هستند.

سرهنگ جهانگیری، با بیان اینکه امام(ره) معمار بزرگ بسیج بودند، به ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: دیدار بسیجیان از آسایشگاه جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، برگزاری کارگاه تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق و شب شعر از جمله برنامه های هفته بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج این ناحیه است.

وی عمق بخشی، آگاه سازی، بصیرت‌افزایی و دفاع از ارزش‌های انقلابی و نظام را مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: نشست‌های بصیرتی ویژهفرماندهان و شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه‏، با اشاره به پیگیری های بسیج سازندگی و بهزیستی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم شهرستان، گفت: بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و افتتاح سالن های ورزشی صالحین در شاهین شهر و وزوان با بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه، برگزاری جشن وحدت، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و میثاق صالحین در مصلای نماز جمعه با حضور بسیجیان، اروهای جهادی برای بهسازی مدارس و مساجد و ویزیت پزشکی رایگان، برنامه های دیگر هفته بسیج هستند.

وی از برگزاری جلساتی در خصوص حلقه های صالحین، نشست سبک زندگی و فقه بازار به عنوان برنامه های با محتوای فرهنگ سازی نام برد و ابراز کرد: پنجم آذرماه روز تولد بسیج است  که در این روز همایش بزرگ بسیجیان شهرستان و خانواده های پیشکسوتان با حضور پرشکوه بسیجیان برگزار خواهد شد.

سرهنگ جهانگیری، با بیان اینکه یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز با محوریت شهادت شهید محمدطاها اقدامی در هفته بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: حمایت از صنایع خانگی و کشاورزی و اختصاص بودجه به طرح های اقتصاد مقاومتی و برگزاری 30 روز اردوهای یک روزه جهادی و برگزاری شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی در چهار کارخانه تولیدی شهرستان از جمله اقدامات هفته بسیج با هدف ترویج فرهنگ کار جهادی و تولید ملی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه‏، با اشاره به کارکرد نظریه مقاومت و الگوگیری همه آزادی خواهان جهان از جمهوری اسلامی و صدور این تفکر به همه نقاط ‏جهان، تصریح کرد: با شکل گیری محور مقاومت و باور شدن آن ان شاء الله درآینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی ‏خواهیم بود.‏

وی پنجم آذرماه را روز تولد بسیج دانست و ابراز کرد: امروز فعالیت های تولیدی بسیجیان در زمینه اقتصاد مقاومتی بسیار پر رنگ شده است و کارهای خوبی در شهرستان در تولیدات محصولات کشاورزی صورت گرفته که بزرگترین گلخانه تولید آلوئه ورا خاورمیانه با پنج هکتار و شرکت کشت و بسته بندی زعفران از نمونه های این فعالیت ها در شهرستان شاهین شهر و میمه است.

سرهنگ جهانگیری، اضافه کرد: بسیج سازندگی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و در حمایت از طرح های کشاورزی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در 38 ماه گذشته در مجموع حدود 32 میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی و طرح های اقتصادی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.