۰۷:۴۵ - سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

بیانیه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه/ هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار نیست

ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اقدام مذبوحانه و تروریستی جیره‌خواران بی‌رحم استکبار جهانی را محکوم و اعلام کرد: برای مبارزه با ظلم و استکبار هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین(ع) نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا هرگز جدا نخواهد بود.

به گزارش شاهین پرس؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام  و گرامیداشت سی هشتمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»؛

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری مردانی است که با لبیک به ندای حضرت امام خمینی رضوان الله علیه یکی از تابناک ترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران را رقم  زدند.

هشت سال دفاع مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

سی و یکم شهریور سال 1359 در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که‌موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود، همچنان که رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) فرمودند «گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم‌فروغ سازد.»

تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود. لذا لازم است با تمسک به فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس که نیاز همیشگی جامعه ایران و به ویژه نسل جوان و آینده ساز کشور است ادامه دهنده راه پر فروغ شهیدان و حماسه سازان انقلاب اسلامی برای رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امروز با گذشت 29 سال از پایان جنگ تحمیلی علیه کشورمان و پیروزی رزمندگان اسلام برابر جبهه متجاوزین، آثار و پیامدهای حماسه حیرت انگیز رزمندگان غیور اسلام در عرصه بسیاری از تحولات منطقه ای و فرا منطقه ای آشکار شده است به گونه ای که تحت تاثیر گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی، حامیان صدام جنایتکار و در راس آنان آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی به هراس و استیصال کشانده و سنگین ترین شکست ها را به ویژه در جنگ های 33 روزه و 22 روزه و اخیرا در سوریه و یمن متحمل شده اند.

جنایت تروریستی جیره‌خواران بی‌رحم استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در مراسم 31 شهریور شهر اهواز که جمعی از مردم بی گناه را به شهادت رساند، یک بار دیگر خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار کرد. ناحیه مقاومت سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن محکومیت این جنایت و اقدام مذبوحانه، خواستار اشد مجازات برای عاملان و آمران منطقه ای و بین المللی این حادثه هستیم و اعلام می داریم که تا پای جان پشتیبان ولایت و اهداف بلند انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

و اما دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ» با اقتدار عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.