۰۵:۵۴ - دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

بسیاری از مردان غربی حسرت داشتن همسران عفیف دارند/ آمار وحشتناک قتل نوزدان توسط مادران اروپایی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی‏، حجاب را عامل شخصیت و عزت ویژه زن در نظر همه مردان دانست و گفت: در اروپا شاهد بودم که بسیاری از مردان غربی حسرت داشتن همسران عفیف و محجبه دارند، چرا که به وفا و عفت زنان بی حجاب اعتماد ندارند.

به گزارش شاهین پرس؛ فرشته روح افزا، عصر روز یکشنبه در گردهمایی بزرگ مدافعان حریم حجاب و عفاف شاهین شهر، با تأکید بر لزوم پوشیدگی زنان و دختران در جامعه بر اساس آیات قرآن کریم و عقل سلیم، اظهار کرد: البته در قرآن هم به مردان و هم به زنان توصیه شده تا چشم هایشان را از نگاه حرام بازدارند، اما این به هیچ وجه به معنای مجوزی برای بی حجابی در جامعه نیست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه تفکر زیباتر شدن از طریق بدحجابی و بی حجابی برای بیشتر دیده شدن در میان دختران را به عنوان یک آسیب معرفی کرد و افزود: به همان میزان که خیال کنیم با جلب نظر نامحرم می توانیم زیبا و بزرگ شویم، به همان اندازه هم روحمان کوچک خواهد شد.

پژوهشگر امور زنان و خانواده، حضرت معصومه(س) را به عنوان یک الگوی عالی برای پاک بودن زنان دانست و گفت: حجاب به زن مسلمان شخصیتی می دهد که مردان غریبه نمی توانند به راحتی به او دست پیدا کنند و به صورت ناخودآگاه دیواری را در برابر خود می بینند و به این صورت شخصیت خاص و بزرگی را برای زن محجبه قائل هستند و این نگاه در میان همه مردان وجود دارد.

روح افزا، با ذکر خاطره ای از دوران 13 ساله تحصیل در رشته مهندسی برق در دانشگاه منچستر انگلستان، بیان کرد: یک روز در دانشگاه یکی از دانشجوهای مرد خارجی غیر مسلمان از من تقاضا کرد که همسر مسلمان برای او پیدا کنم، ابتدا خیال کردم قصد مسلمان شدن دارد و وقتی امتناع او را دیدم به او گفتم که برای ازدواج با زن مسلمان باید حتماً مسلمان شود که در مدت کوتاهی پذیرفت، چرا که به وفا و عفت زنان اروپایی و بی حجاب و ولنگار اعتماد نداشت.

وی حرمت و حیای وجودی زن محجبه را عامل عزت و اقتدار و احترام زن در جامعه معرفی کرد و افزود: زیبایی های جسمی و روحی زنان مخصوص همسر آنان است، یکی از گوهرهای زنان هنر مهربانی و محبت آنان است که باید مراقب باشند تا از آن در جای خود و به اندازه استفاده کنند.

پژوهشگر امور زنان و خانواده، خرج محبت از سوی زنان برای نامحرم را سبب به هم ریختن بنیان خانواده ها و مشکلات ازدواج جوانان دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) ارزش و پتانسیل محبت زن مسلمان و هنرش برای تربیت را تا حد قرآن بالا می آورد، آن جایی که می فرماید زن انسان ساز است و قرآن هم انسان ساز است و این یک افتخار برای بانوان در اسلام است که در فرهنگ غربی جایی ندارد.

روح افزا، با اشاره به وضعیت بسیار اسفناک مادران و سقوط انسانیت و ارزش های انسانی در اروپا و غرب، اظهار کرد: امروز با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان با آمار بسیار بالای کشته شدن فرزندان از سوی مادرانشان آشنا شد، دلیل این کار هم این است که زنان با مردان مختلف رابطه دارند و مردان حاضر نیستند تا فرزندان نامشروع از مردان دیگر را از آن زن بپذیرند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خبرهای حقوق زنان در غرب دروغ است، ابراز کرد: فداکاری و در نهایت شهادت حضرت زهرا(س) برای سعادتمند شدن نسل های آینده بشر و حفظ دین و روش زندگی برتر از گزند آسیب ها در طول تاریخ بشر و در میان همه ملل جهان بی نظیر است و چنین ایثاری هرگز در جوامع دیگر وجود نداشته است.

همسر دانشمند شهید هسته ای دکنر حاتمی، با اشاره به عزت فوق العاده حضرت زینب(س) در مواجهه با زید در شام، بیان کرد: حضرت زینب(س) غذاها را به شامیان پس می دادند و این در حالی بود که کودکان گرسنه بودند، اما وقتی یزید از ایشان خواست تا خواسته خود را مطرح کند، خظاب به یزید فرمود زن های خود را در پشت پرده و زن های اهل بیت پیامبر(ص) را در برابر دید نامحرمان قرار داده ای به همین دلیل تقاضای حجاب کرد که این امر بسیار قابل اندیشیدن است و اهمیت بالای حجاب را نشان می دهد.

مدیحه ثرایی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، قرائت بیانیه و پخش کلیپ از دیگر بخش های همایش بزرگ مدافعان حریم عفاف و حجاب در شاهین شهر بود که با حضور نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، معاون سیاسی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان و جمعیت بیش از دو هزار نفری بانوان در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.