۰۸:۲۲ - یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶

بامداد امروز؛

واژگونی اتوبوس مسافربری در شاهین شهر ۱۴ مجروح برجای گذاشت/ ۶ واحد امدادی به محل اعزام شدند

صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور شاهین شهر به مورچه خورت واژگون و تعدادی از مسافران مجروح شدند.

به گزارش شاهین پرس، صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور شاهین شهر به مورچه خورت ۱۳ مرد و یک زن مصدوم شدند.

مدیرعامل آتش نشانی شاهین شهر گفت: ساعت پنج صبح امروز شاهدان حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور شاهین شهر به میمه را به واحد عملیات اعلام کردند.

سعید اکرم خانی ادامه داد: بر همین اساس تیم امداد و نجات ایستگاه شماره دو آتش نشانی شاهین شهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و با ایمن سازی محل حادثه اقدام به خارج کردن مصدومان از اتوبوس حادثه دیده شدند و مصدومان را عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان گلدیس شاهین شهر تحویل دادند

وی افزود: این حادثه که در حوالی روستای مورچه خورت رخ داده بود ۱۴ نفر از جمله ۱۳ مرد و یک زن مجروح شدند که یک نفر از مصدومان نیز در محل حادثه بصورت سرپایی مداوا و درمان شد.

مدیرعامل آتش نشانی شاهین شهر خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی پلیس راهور است و تکنسین‌های امدادگر نیز پس از ارائه خدمات سرپایی به مصدومان آن‌ها را با شش دستگاه آمبولانس برای تکمیل روند درمان و ارائه خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر انتقال دادند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.