۰۴:۱۰ - جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

نمایشگاه دفاع مقدس شاهین‌شهر با حضور سردار سلامی افتتاح شد/ تصاویر

نمایشگاه دفاع مقدس شاهین‌شهر توسط جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش شاهین پرس، نمایشگاه دفاع مقدس و شبیه‌سازی عملیات محرم  در شاهین شهر شامگاه پنجشنبه توسط سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در این مراسم که فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نیز حضور داشتند جانشین فرمانده کل سپاه از نمایشگاه دفاع مقدس شاهین شهر بازدید و دفتر یادبود نمایشگاه را امضا کرد.

نمایشگاه دفاع مقدس شاهین‌شهر در 15 غرفه فرهنگی هنری و اجتماعی شامل غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، شهدای مدافع حرم، پیشگیری و مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر نیروی انتظامی، سلامت، هیأت آزادگان، کودک و نوجوان، عرفان‌های نوظهور، نقش زنان در دفاع مقدس، ثبت خاطرات، مشاوره‌های رایگان به خانواده‌ها، فضای مجازی، یاد یاران و غرفه پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شاهین‌شهر بر پاشده است.

همچنین در این نمایشگاه تعدادی از ادوات نظامی سبک، سنگین و نیمه سنگین همچون تانک، بالگرد، خودرو و توپ ضدهوایی به نمایش درآمده است.

بخش دیگر نمایشگاه نیز محل بازسازی و شبیه سازی عملیات محرم در دوران دفاع مقدس است که به منظور آشنایی شهروندان و علاقمندان این عملیات هرشب بازسازی و اجرا می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.