۱۰:۴۰ - دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

نماینده مردم شاهین شهر و میمه مطرح کرد؛

اشتغال غیرمستقیم 200 نفر با احداث کارخانه 680 تنی گلابگیری میمه

حاجی حجم سرمایه احداث کارخانه گلابگیری و عرقیجات میمه را 4/3 میلیارد تومان با ظرفیت 680 تن و اشتغال مستقیم 20 و غیر مستقیم 200 نفر ارزیابی کرد و گفت: 49 درصد سهم بنیاد برکت و مابقی بر عهده شرکت گلستان است.

به گزارش شاهین پرس،حسینعلی حاجی دلیگانی یکی از مشکلات بخش میمه را مهاجرت دانست و گفت: علت مهاجرت مردم از بخش میمه به سایر نقاط نداشتن درآمد کافی برای زندگی و بیکاری و عدم تولید ثروت است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار ادامه داد: یکی از برنامه هایی که بنده از همان ابتدای مسئولیتم در مجلس بر عهده گرفتم استفاده از همه فرصت ها برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف شهرستان و ایجاد اشتغال بود که به همین منظور با همکاری اداره کشاورزی و منابع طبیعی و سایر دوستان یک تعاونی با هدف کشت صنعتی و با حضور اهالی میمه ایجاد شد و در مرحله اول 134 هکتار زمین در برابر آب مازاد قنات «مزدآباد» و یک قنات دیگر به این تعاونی واگذار شد.

وی با بیان اینکه دو سال از زمان کشت در این زمین ها می گذرد، افزود: درحال حاضر این مزرعه به مرحله ثمر دهی محصول گل محمدی رسیده و قرار شده تا کارخانه گلاب گیری وعرقیجات و اسانس های گیاهی در زمینی که بالاتر از شهر میمه و نرسیده به پمپ بنزین قرار دارد ایجاد شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با اشاره به دعوت از بنیاد برکت برای بازدید از ظرفیت شهرها و روستاهای شهرستان و همچنین بازدید از مزرعه 134 هکتاری «گلستان» ابراز کرد: قرار بر این شد تا «بنیاد برکت» و شرکت « گلستان» با همکاری یکدیگر یک کارخانه 680 تنی با اشتغال مستقیم 20 نفر و اشتغال غیرمستقیم 200 نفر را راه اندازی کنند.

حاجی دلیگانی حجم سرمایه گذاری در پروژه احداث کارخانه گلاب گیری میمه را 4/3 میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: 49 درصد از سرمایه سهم بنیاد برکت و 51 درصد هم بر عهده شرکت گلستان خواهد بود.

آماده همکاری با صاحبان ایده در طرح های اشتغالزایی هستیم

وی با دعوت از همه صاحبان ایده و مشتاقان برای ایجاد کسب و کار برای همکاری در زمینه اشتغالزایی افزود: ما آمادگی همکاری در این زمینه ها با همکاری بنیاد برکت را داریم تا در شهرها و روستاهای دیگر نیز کارهای مشارکتی با هدف ایجاد اشتغال صورت بگیرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار با تأکید بر حسن نیت بنیاد برکت از مشارکت در امور منتج به اشتغالزایی تصریح کرد: ما از شورای شهر و نخبگان شهرهای وزوان و لایبید و سایر نقاط بخش میمه و بخش مرکزی شاهین شهر و بخش برخوار دعوت می کنیم تا این روند را در شهرها و روستاهای منطقه خودشان دنبال کرده و به فراخور شرایط و استفاده از ظرفیت های ممتاز خود در این مسیر قدم بردارند.

مراسم انعقاد قرارداد میان بنیاد برکت و شرکت تعاونی گلستان میمه امروز در سالن اجتماعات خانه معلم میمه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.