۱۵:۳۱ - جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقشه راه مسلمانان جهان است

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن  و تاثیر آن در سیاستهای ترامپ، گفت: امروز باید همه شئون زندگی ما اسلامی و انقلابی شود تا بتوانیم به تمدن نوین اسلامی که نقشه راه مسلمانان جهان است دست میدا کنیم.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تبریک دهه مبارک فجر گفت: یکی از نشانه های تقوا پاسداشت شعائر دین و برگزاری تماز جمعه است.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان به مجاهدت های حضرت امام خمینی(ره) در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه امام(ره) نمونه تقوا و خداترسی است خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) قبل از آن که یک رهبر سیاسی باشد یک رهبر عرفانی بود، در سیر و سلوک باید از او درس بگیریم، قدرت امام(ره) در نماز شب و معنویتش بود که توانست آمریکا را به لرزه در بیاورد.

وی حضرت زینب(س) را قهرمان کربلا نامید که همه او را به صبر می شناسیم و می دانیم که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب(س) نبود و ادامه داد: اگرچه امام حسین(ع) مسیر تاریک و به انحراف رفته اسلام را طبابت کرد اما این زینب(س) بود که قیام را پرستاری و آن را به دست ما رساند در عصر ما نیز امام خمینی(ره) با طبابت خود ریشه حکومت و طاغوت 2500 ساله را از بین برد امروز ما وظیفه داریم با پیروی از حضرت زینب(س) از انقلاب پرستاری کنیم و پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با گرامیداشت روز نیروی هوایی و ولادت حضرت زینب(س)، افزود: ما یوم الله 22 بهمن را در پیش داریم که راهپیمایی در این روز بسیار مهم است و خضور گسترده شما مردم می تواند در سیاستهای رئیس جمهور آمریکا تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال یک عبادت سیاسی محسوب می شود که باید در این راهپیمایی با وضو و نیت خدایی حضور بهم رسانید.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب ما چند مرحله دارد، گفت: پس از پیروزی انقلاب مرحله تشکیل حکومت اسلامی بود و امروز ما در مرحله مهمی از انقلاب قرار داریم که وظیفه داریم همه شئون زندگی خود را اسلامی و انقلابی و اسلامی کنیم تا بتوانیم به مرحله تمدن نوین اسلامی برسیم که مورد نظر رهبر معظم اتقلاب و نقشه راه مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام صالحیان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب یکی از مصادیق باقیات و صالحات امام خمینی(ره) است که میوه های شیرینی داده و یکی از این میوه ها بیداری اسلامی و طنین انداز شدن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در سراسر جهان است.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان اظهار کرد: امروز باید با وحدت و پیروی از رهبر معظم انقلاب، راه امام (ره) را به سر منزل مقصود برسانیم تا شرمنده شهدای اسلام نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.