۱۲:۴۴ - شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲

مدیرکل اداره پست استان اصفهان

طرح پست تلفنی تا یک ماه آینده در شاهین شهر

مدیرکل اداره پست استان اصفهان گفت: مرکز پیام پست تلفنی اصفهان افتتاح شد.

13910515000335_PhotoA مدیرکل اداره پست استان اصفهان گفت: مرکز پیام پست تلفنی اصفهان افتتاح شد.

 

به گزارش شاهین نا، مدیرکل اداره پست استان اصفهان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی شرکت پست در اصفهان اظهار داشت: در حاشیه این کارگاه مرکز پیام پست تلفنی 193 افتتاح شد.

وی ادامه داد: این طرح همان پیک موتوری پست اصفهان است که مرکز پیام آن در ناحیه پستی اصفهان قرار دارد.

مدیرکل اداره پست استان اصفهان افزود: در حال حاضر هفت ایستگاه نشاط، فیض، غدیر، مسجد سید، ملک شهر، خوراسگان و پارک لاله در حال خدمت به مردم هستند.

این مسئول گفت: همشهریان می‌توانند با مرکز پیام تماس بگیرند و ماموران ما بلافاصله در محل حضور یافته و محموله را دریافت کرده و حداکثر ظرف مدت سه ساعت به مقصد تحویل می‌دهند.

رجالی خاطرنشان کرد: تعرفه این طرح برای پاکت‌ها 4هزار تومان و برای بسته‌های پنج کیلویی 5هزار تومان است.

وی بیان داشت: طرح پست تلفنی حدود یک ماه به صورت آزمایشی اجرا شد و روزانه با افزایش متقاضیان روبه‌رو بودیم که سبب شد ما این طرح را به طور رسمی افتتاح کنیم.

مدیرکل اداره پست استان اصفهان اضافه کرد: برنامه‌هایی داریم که طرح پست تلفنی را در شاهین شهر، کاشان و نجف آباد راه‌اندازی کنیم و امیدواریم تا یک ماه آینده این طرح را در این شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

این مسئول متذکر شد: کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی شرکت پست از دیروز در اصفهان آغاز به کار کرده و همچنان ادامه دارد.

رجالی در پایان اذعان داشت: در این کارگاه استادان دانشگاه و کارشناسان روابط عمومی به بیان تجربیات می‌پردازند و شرکت کنندگان  در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.